1

بهره‌برداری از ۱۳۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 59865
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
بهره‌برداری از ۱۳۰۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی گفت: : امسال در ایام گرامی‌داشت هفته دولت، قریب به 1300 پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرم ضمن گرامی‌داشت شهیدان رجایی و باهنر، بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان در انعکاس دستاوردها و خدمات دولت تاکید کرد.

وی افزود: اولین هفته از شهریور ماه مزین به نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است؛ شهیدانی که در راه خدمت‌رسانی خالصانه به مردم، به دست منافقان کوردل، مظلومانه به شهادت رسیدند.

خرم گفت: ایام هفته دولت فرصت ارزشمندی برای گرامی‌داشت نام و یاد شهدای دولت و همه انسان‌های آزاده‌ای است که عمر گران‌مایه خود را در راه خدمت به میهن و مردم سپری‌کرده و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: این هفته همچنین تلنگری برای دولتمردان، مسئولان و کارگزاران نظام است تا با یادآوری این سخن گهربار امام بزرگوار انقلاب که مردم صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند، با آنان تجدید میثاق کرده و با عزمی راسخ در مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت به سمت افق‌های نو حرکت نمایند.

وی تاکید کرد: مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف اجرایی در استان، فرصتی را که در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم در اختیار آنان قرار داده شده مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت گام‌های جدی بردارند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز نهادهای مختلف نظام و دستگاه‌های اجرایی در صف اول مبارزه با تهاجمات و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار گرفته‌اند، بنابراین ضروری است با بهره‌گیری از اصل جهاد تبیین، عملکردها و فعالیت‌های انجام یافته از اولین روز دولت را به صورت شفاف به پیشگاه ملت عزیز ارائه کنند تا ضمن ایجاد فضای امید و اعتماد در جامعه، آحاد مردم قدرشناس و نخبگان در جریان خدمات و اقدامات خادمان خود قرار گیرند.

وی تصریح کرد: امسال در ایام گرامی‌داشت هفته دولت، قریب به ۱۳۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف در سراسر استان آذربایجان شرقی به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این پروژه‌ها، بخشی از خدمات دولت مردمی به مردم عزیز استان است و امیدواریم افتتاح آنها گامی در راستای برخورداری هرچه بیشتر مردم و توسعه و پیشرفت آذربایجان شرقی و میهن عزیزمان باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.