5
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی:

قاچاقچی بادام هندی در عجبشیر ۱.۲ میلیارد ریال جریمه شد

  • کد خبر : 59880
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
قاچاقچی بادام هندی در عجبشیر ۱.۲ میلیارد ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچی بادام هندی در عجبشیر به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش تبریزمن، صمد حضرتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پرونده این قاچاق از سوی پلیس آگاهی عجبشیر به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده بود، افزود: شعبه نیز به این پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۳۰۵ میلیون ریال در وقت تعیین شده رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ مذکور جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به جریمه یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریالی پرونده مربوط به نگهداری نهاده دامی خارج از ضوابط تعیینی دولت در عجبشیر، گفت: به این پرونده به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی شد.

حضرتی، با اشاره به اینکه این پرونده با گزارش پلیس و بازرسان جهادکشاورزی به اداره تعزیرات حکومتی عجبشیر ارسال شده بود، ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام نگهداری خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز اعلام و متهم را به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.