4

علت تقدیر آل‌هاشم از رئیس جمهور

  • کد خبر : 59950
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
علت تقدیر آل‌هاشم از رئیس جمهور
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از شخص رئیس جمهوری خدوم به دلیل خدمات مختلف در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قدردانی می‌کنم و ساده زیستی ایشان را می‌ستاییم، اجتناب از تشریفات رئیس جمهوری قابل تقدیر است.

به گزارش تبریزمن، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه دولت در دو سال گذشته تحرک و تلاش خوبی برای پیشرفت داشته است، اظهار کرد: از شخص رئیس جمهوری خدوم به دلیل خدمات مختلف در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قدردانی می‌کنم و ساده زیستی ایشان را می‌ستاییم، اجتناب از تشریفات رئیس جمهوری قابل تقدیر است.

وی افزود: مواضع انقلابی دولت سیزدهم و به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و از اینکه در این حوزه شاهد تحرکات جدی و مطلوب هستیم به خود می بالیم.

آل‌هاشم گفت: سفرهای خارجی ریاست جمهوری و متقابلا سفر مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نشانگر موفقیت های حوزه دیپلماسی دولت است. امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به نتایج و دستاوردهای مناسب اقتصادی و تجاری نیز شود.

وی تصریح کرد: ارائه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است و اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: ارائه عملکرد های انجام شده و انجام نشده باید جزو وظایف اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد که در این رابطه نقش رسانه ها بسیار محوری و تعیین کننده است.

وی خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای بزرگ صنعتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم باید از سوی رسانه‌ها با پاسخگو کردن مدیران اجرایی عملیاتی شود.

آل‌هاشم گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم باید از طرف مدیران اجرایی با دقت پیگیری شود تا مردم بدانند مسوولان از آنها بودن و خدمت گذاری هدف اصلی مدیران است و مدیران در هر شرایطی باید جوابگوی رسانه ها باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.