2

سریال بی‌پایان قطعی آب در تبریز ادامه دارد

  • کد خبر : 60098
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
سریال بی‌پایان قطعی آب در تبریز ادامه دارد
قطعی و افت فشار مکرر آب شرب همچنان در چند روز گذشته در برخی نقاط تبریز ادامه داشته و باعث گلایه‌مندی و نارضایتی مردم شده است.

به گزارش تبریزمن، قطعی و افت فشار مکرر آب شرب همچنان در برخی از مناطق شهرک باغمیشه همچنان در چند روز گذشته باعث گلایه‌مندی و نارضایتی مردم شده است.

افت فشار در مناطق کوچه باغ و قره آغاج تبریز  نیز به مناطق باغمیشه در چند روز گذشته اضافه شده و این مناطق نیز در روزهای گذشته با افت فشار و قطعی چندین ساعته آب مواجه بودند.

گرچه در مصاحبه های مختلف از مسئولان استانی به موضوع تامین کسری آب تاکید شده اما به نظر می رسد که قطعی آب در تبریز سریال بی پایانی است که بنا نیست در تابستان امسال به بخش پایانی برسد.

یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرده بود مشکل کمبود آب نداریم مشکل توزیع آب داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تنش آبی در استان گفت: ای که در یک شهر یا روستا مردم چند روز به آب دسترسی نداشته باشند قابل قبول نیست و مسؤولان با همکاری همدیگر باید در رفع مشکل مردم جدی باشند.

مسؤولان حوزه آب آذربایجان‌شرقی در حالی بارها و بارها مدعی مدیریت تنش آبی در استان و به ویژه تبریز شده‌اند که قطعی‌های طولانی مدت آب در ۳۰ روز اخیر سایه سنگینی بر صحت این ادعاها انداخته است.

جدا از تحمل بی‌آبی توسط مردم، مسئولان هم با قول و وعده‌های که بی فرجام می ماند، به زخم بی آبی آنها نمک می پاشند.

با وجود اینکه نباید از تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران و مهندسان شرکت و آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی برای وصل و انتقال آب زرینه رود به این مناطق گذشت، اما شیوه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در یکماه گذشته گرفتن وقت چند روزه و تمدید آن  برای حل مشکل آب را در پیش گرفته که بیشتر روی اعصاب مردم رفته و آنان را کلافه کرده است.

محمد خانی در آخرین وعده خود در ۲۱ مرداد گفته است:  مشکل قطعی آب شهرک‌های شمالی این شهر تا حدود سه روز آینده برطرف خواهد شد.

با گذر از واقعیت تلخ و انکارناپذیر معضل جهانی کم آبی، مدیریت و توزیع درست منابع موجود در شرایط بحرانی فعلی موضوعی است که باید به طور جدی مورد توجه مسؤولان امر قرار گیرد، بحثی که نتیجه غفلت از آن را در بروز بحران قطعی‌های طولانی مدت در برخی نقاط تبریز در روزهای اخیر می‌توان دید،

مخاطبان  همچنان در تماس و ثبت سوژه مشکل قطعی آب تبریز را حل کنید  خواستار پیگیری این موضوع شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.