4

مدیران دستگاه‌های دولتی باید پاسخگوی مشکلات باشند

  • کد خبر : 60255
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
مدیران دستگاه‌های دولتی باید پاسخگوی مشکلات باشند
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید مدیران دستگاه‌های دولتی پاسخگوی مشکلات باشند و برای حل آنها تلاش کنند، گفت: تلاش نمایندگان دولت در استان رفع مشکلات زیرساختی صنایع و بهبود فضای کسب و کار است.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرّم امروز در دیدار  اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، بر ضرورت تلاش برای ارتقاء جایگاه استان در فضای کسب و کار تاکید شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار پس از شنیدن مشکلات بخش خصوصی مطرح شده توسط اعضای هیأت نمایندگان اتاق تبریز اظهار داشت: باید برای رفع هر چه بیشتر مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی راهکارهایی اندیشیده شود.

عابدین خرّم اضافه کرد: اگر راهکار مشکلات استانی باشد، بدون شک قابل حل است و اگر فرااستانی باشد با تشکیل جلسات و انتقال مشکلات به وزیران یا معاونان آنها حتما پیگیر مشکلات بخش خصوصی خواهیم بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید مدیران دستگاه‌های دولتی پاسخگوی مشکلات باشند و برای حل آنها تلاش کنند، یادآور شد: تلاش نمایندگان دولت در استان رفع مشکلات زیرساختی صنایع و بهبود فضای کسب و کار است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و تشکر از خدمات دولتمردان گفت: هدف ما ارتقاء جایگاه استان در فضای کسب و کار است.

یونس ژائله با بیان اینکه عواملی که موجب تضعیف فضای کسب و کار می‌شوند بررسی شده‌اند، افزود: زیرساخت‌‌های عمومی نامناسب استان از جمله، آب و برق و گاز، عدم همکاری مناسب برخی دستگاه‌های دولتی و برخی مسائل حوزه مالیاتی موجب کاهش رضایت فضای کسب و کار در استان می‌شود که باید با تعامل بیشتر میان دولت و بخش خصوصی این موانع را مرتفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پویایی هر چه بیشتر در حوزه دیپلماسی اقتصادی، شاهد رونق بخش اقتصاد، اشتغال و تولید باشیم.

گفتنی است، اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک هفته دولت، به بیان مسائل و مشکلات حوزه‌‌های مختلف واحدهای صنعتی و تولیدی و بازرگانی پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.