4

سرمربی تیم بسکتبال مرند تا اطلاع ثانوی محروم شد

  • کد خبر : 60513
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۰
سرمربی تیم بسکتبال مرند تا اطلاع ثانوی محروم شد
به دنبال حرکت زشت و ناپسند سرمربی تیم بسکتبال مرند با بازیکن خود، رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی اعلام کرد سرمربی تیم زیر ۱۴ سال مرند تا اطلاع ثانوی محروم می‌باشد.

به گزارش تبریزمن، سیامک گهرخانی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: هیئت بسکتبال استان با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی مردم در رابطه با اتفاقات مسابقه فینال زیر ۱۴ سال استان، امروز طی نامه‌ای به هیئت بسکتبال مرند دستور موقت عدم فعالیت و حضور سرمربی خاطی در سالن‌های بسکتبال را تا رسیدگی و اعلام رأی کمیته انضباطی صادر کرد.

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی در خصوص اتفاقات مسابقه فینال عنوان داشت: مراحل برخورد قانونی با مربی تیم مرند آغاز و در حال انجام می‌باشد.

گهرخانی یادآور شد: داوران مسابقه ابتدا تذکر لازم را به سرمربی تیم مرند اعلام کردند، اما در ادامه مسابقه و با تشدید شرایط، سرمربی تیم مرند از زمین مسابقه اخراج (دیسکالیفه) شد.

وی اظهار کرد: بعد از اعمال قانونی آنی داوران حین بازی و اخراج سرمربی از روی نیمکت، امروز گزارش ناظر مسابقه در خصوص عملکرد سرمربی تیم مرند که موجبات خدشه وارد شدن به جامعه بسکتبال و خانواده‌های محترم بازیکنان را فراهم نموده دریافت شد که هفته آینده در کمیته انضباطی طرح و در رابطه با آن تصمیم گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.