8

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در مراغه

  • کد خبر : 60627
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت و کشف ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و اعتراف به ۸ فقره سرقت خودرو خبر داد.

به گزارش تبریزمن، توحید فارسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت وسایل نقلیه در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و گشت‌زنی‌های هدفمند و فنی ماموران کلانتری سرانجام ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌ دار را در حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده و بازسازی صحنه تاکنون به ۸ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در سطح شهر مراغه اعتراف کرد و از مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سواری پراید و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فارسی به همشهریان توصیه کرد که به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.