5
رییس اورژانس آذربایجان شرقی خبر داد؛

خدمت رسانی اورژانس آذربایجان شرقی به ۶۰۰ زائر اربعین

  • کد خبر : 60750
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
خدمت رسانی اورژانس آذربایجان شرقی به ۶۰۰ زائر اربعین
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: گروه های اعزامی این مرکز به مرز مهران تاکنون برای ۶۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی خدمات ارائه کرده است.

به گزارش تبریزمن، اصغر جعفری روحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اغلب مراجعه کنندگان به مراکز سیار اورژانس آذربایجان شرقی در مرز مهران به صورت سرپایی مداوا شدند، افزود: تاکنون تعداد ۷۰ نفر از زائران به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

وی اظهار کرد: کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی در قالب تیم‌های تخصصی به منظور امداد رسانی به زائرین اربعین حسینی هم اکنون در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز عراق مستقر هستند و تا پایان خروج کامل زائران به مأموریت‌های خود ادامه می‌دهند.

جعفری روحی ادامه داد: سایر گروه‌های اورژانس آذربایجان شرقی نیز در پایگاه‌های مختلف آذربایجان غربی و مرزهای شمال غرب مستقر شده اند و آمبولانس‌های این مرکز در حال حاضر در محور ارومیه تا مرز تمرچین مشغول خدمات رسانی به زائران اربعیت هستند.

وی کیفیت خدمات و آمادگی مطلوب اورژانس مستقر در مرز شمال غرب در محوزهای ارومیه، خلخال، خوی، مراغه و سراب را مطلوب برشمرد و گفت: تیم‌های اورژانس استان در پایانه مرز تمرچین واقع در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی نیز تا بازگشت آخرین زائر ایران

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.