5

شهرداری تبریز خیران مدرسه‌ساز را گریزان کرده است

  • کد خبر : 60849
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
شهرداری تبریز خیران مدرسه‌ساز را گریزان کرده است
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس آذربایجان‌شرقی از شهرداری تبریز درخواست کرد تا در امر مدرسه‌سازی دست خیرین را بگیرند زیرا بروکراسی اداری یه مقدار خیران را گریزان کرده است.

به گزارش تبریزمن، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: نقش آموزش و‌ پرورش در اعتلای فرهنگی جامعه قابل چشم‌پوشی نیست؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب در ۱۲ اردیبهشت سال‌جاری فرمودند گذر از مشکلات و پیچ‌های خطرناک در مسیر توسعه کشور قرار دارد بدون توجه به آموزش و پرورش ممکن نیست؛ ایشان نقشه راه را برای توسعه اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را مشخص کردند و فرمودند اگر برای آینده بخواهیم ترسیم داشته باشیم باید نگاه به آموزش و پرورش داشته باشیم زیرا معلم معمار آینده کشور است.

وی با اشاره به سیاست نوسازی توسعه و تجهیز مدارس را در محرومیت‌زدایی، گفت: همانطور که بهترین دانشگاه‌ها، دولتی  است، از این‌رو در مدارس هم باید دولتی‌ها بهترین مدارس باشد از این‌رو باید هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری تقویت شوند.

ارسال ۵۰ میلیارد تومان  تجهیزات به مدارس

فرهودی افزود: سال گذشته  ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس سطح استان ارسال شد و امسال در قالب تجهیزات فضای آموزشی ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس ارسال شد.

فرهودی ادامه داد: با این طرح قطعا ظرف دو سال آینده مدارس را از حیث سخت افزاری به سطح مطلوبی خواهیم رساند.

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان به معلم محوری و دانش آموز محوری در سیاست‌های این نهاد اشاره و تصریح کرد: در راستای توجه به مدارس فنی و تربیت دانش‌آموختگان دارای مهارت فنی ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی به مدارس ارسال خواهد شد.

تحصیل ۱۵ هزار دانش‌آموز در مدارس تازه ساخت

وی یادآور شد: از شهریور سال قبل تا مهر سال ۱۴۰۲ مجموعا ۲۰۸ پروژه شامل ۲۱۰ کلاس درس تحویل داده شده است که به عبارتی ظرف یکسال گذشته ۱۵ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس تازه ساخت مشغول به تحصیل خواهند بود.

فرهودی از شهرداری تبریز درخواست کرد تا در امر مدرسه‌سازی دست خیرین را بگیرند زیرا بروکراسی اداری یه مقدار خیرین را گریزان کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.