4

تکذیب مطالب نقض مقررات توسط باشگاه تراکتور

  • کد خبر : 60954
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
تکذیب مطالب نقض مقررات توسط باشگاه تراکتور
مطالب نشر یافته درخصوص نقض مقررات نقل و انتقالات از سوی باشگاه تراکتور کذب محض است.

به گزارش تبریزمن، باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای انتشار اخبار منتشر در خصوص نقض مقررات نقل و انتقالات را تکذیب کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص نقض مقررات نقل و انتقالات از سوی باشگاه تراکتور و سایر باشگاه‌های لیگ برتری توسط یک نو کارگزار غیررسمی(ف ک) القا شده است.

لازم به ذکر است، بازیکن مرتبط با فرد مذکور اخیرا نیز از تراکتور به باشگاه ناقض مقررات منتقل شده است و قطعا مطالب غیر واقعی نامبرده در مورد باشگاه تراکتور دشمنانه و سراسر کذب محض است.

باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه شائبه‌افکنی این شخص را غیر قابل ارزش برای پاسخگویی می‌داند امّا صرفاً جهت اطلاع هواداران و تنویر افکار عمومی، لازم است روشنگری نماید که باشگاه تراکتور نه پولی به هیچ کارگزاری داده و نه خارج از مفاد قرارداد به بازیکنی  وجهی پرداخت کرده و نه هیچ بازیکن ایرانی از باشگاه وجه دلاری دریافت کرده و علاوه بر این، باشگاه مالیات کسی را نیز تقبل نکرده است!

یادآور می‌شود، باشگاه تراکتور اولین باشگاه لیگ برتر فوتبال ایران بود که کلیه قراردادهای آن در پنجم مرداد از سوی سازمان لیگ مورد بررسی همه‌جانبه قرار گرفت و پس از تأیید مدارک، کارت تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی  صادر شده است و حتی بر اساس محاسبات انجام شده باشگاه تراکتور  همچنان مبالغی دیگری را می‌تواند صرف خرید بازیکن کند.
در نهایت ما آگاه هستیم که  انتشار این مطالب کاملا کذب و بی‌پایه و بدون سند برای سبک سازی اتهاماتی است که نسبت به قرارداد بازیکن مرتبط با این نو دلال غیررسمی در باشگاه ناقض مقررات بوده که در حکم کمیته انضباطی انشا شده است.
شایان ذکر است، باشگاه تراکتور، پیگیری این مطالب کذب و منجر به تشویش اذهان از مجاری قانونی را حق خود می‌داند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.