5

کلاهبرداری ۱۱۰ میلیاردی با ثبت سفارش خودرو در تبریز

  • کد خبر : 60930
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کلاهبرداری ۱۱۰ میلیاردی با ثبت سفارش خودرو در تبریز
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیر دو کلاهبردار حرفه ای110 میلیارد ریالی با عنوان ثبت سفارش خودرو در تبریز خبر داد.

به گزارش تبریزمن، علی محمدی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی باعنوان ثبت سفارش خودرو، به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی، رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های علمی و فنی در این زمینه دو کلاهبردار را شناسایی و آنها را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

محمدی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های علمی پلیس به فریب شاکی با شیوه ثبت سفارش خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شاکی در سه مرحله مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال به حساب کلاهبردان انتقال داده است، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق لوازم خودرو با ۲۰ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی همچنین از دستگیری سارق حرفه ای محتویات و لوازم داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان مراغه خبر داد.

محمدی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های علمی و فنی پلیسی،سرانجام یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در مخفیگاه خود دستگیر و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی،سارق برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار”محمدی”در پایان به همشهریان توصیه کرد: به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت،خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی،دزدگیر،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و … بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷گزارش کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.