4
رئیسی:

بخش‌های اجرایی اقدامات خود را از منظر شعار سال رصد و بازنگری کنند

  • کد خبر : 61189
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
بخش‌های اجرایی اقدامات خود را از منظر شعار سال رصد و بازنگری کنند
رئیس جمهور با اشاره به سپری شدن نیمی از سال «رشد تولید و مهار تورم» گفت: همه بخش‌های اجرایی موظفند اقدامات شش ماه گذشته خود را از منظر شعار سال رصد و بازنگری کنند.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سپری شدن نیمی از سال «رشد تولید و مهار تورم» اظهار داشت: همه بخش‌های اجرایی موظفند اقدامات شش ماه گذشته خود را از منظر شعار سال رصد و بازنگری کنند تا چنانچه در تحقق هدف «رشد تولید و مهار تورم» خلاء یا نارسایی وجود دارد با فوریت برطرف نمایند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر تسریع در اجرای قانون مولدسازی افزود: مولدسازی الزام قانونی اجرا نشده از دوره دولت‌های قبل بود که دولت مردمی به منظور کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولت آئین‌نامه‌ای برای تسهیل و تسریع اجرای آن تدوین کرد، بنابراین طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با آئین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن قانون مولدسازی غیرمنصفانه است که احتمالاً با انگیزه‌های خاصی بیان می‌شود.

رئیسی همچنین از همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران تمهید و تسهیل حضور باشکوه و عظیم عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام رضا (ع) قدردانی کرد و گفت: ۲۵ شهریور جلوه دلدادگی مردم دین‌مدار ایران اسلامی به امام رضا (ع) و اهل بیت رسول گرامی اسلام در سراسر کشور بود و باید برای شکر این نعمت سر بر آستان الهی بساییم.

در جلسه امروز دولت همچنین استانداران هرمزگان و ایلام، از روند اجرای برنامه‌های دولت، مصوبات سفرهای استانی، احیای واحدهای تولیدی راکد و پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه عمران و زیرساخت‌های استان محل مأموریت خود در دو سال گذشته گزارش‌هایی ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.