10

معرفی اعضای هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

  • کد خبر : 61238
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
معرفی اعضای هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران
جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران از روز سه شنبه در حالی آغاز خواهد شد که نمایش ها همانند سال ها و ادوار گذشته در دو بخش صحنه ای و محیطی به اجرا در خواهند آمد.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، «علی اسیوند» ، «آزاده انصاری» و «بابک نهرین» داوران بخش «صحنه ای» شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران هستند.

«اسیوند» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در زمینه دوبله آثار نمایشی نیز فعالیت دارد. وی کار خود را از سال ۶۲ آغاز کرد. اسیوند دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و آثار متعددی در کارنامه دارد.

«آزاده انصاری» کارشناسی نمایش با گرایش نمایش عروسکی را در سال ۷۷ از دانشگاه هنرهای زیبای تهران اخذ کرد. وی از کارگردانان و عروسک گردانان مطرح تئاتر ایران است که فعالیت خود را از سال ۷۳ با نمایش آدم تا آدم آغاز کرد. انصاری تدریس در هنرستان سوره و عضویت در هیئت مدیره دفتر تولیدات تئاتر عروسکی را در کارنامه دارد.

«بابک نهرین» دانش آموخته دوره های بازیگری و کارگردانی زیر نظر زنده یاد احمد دامود و زنده یاد پروانه مژده، کارگردان و بازیگر طنزپرداز تئاتر و تلویزیون است. وی فعالیت خود را سال ۷۶ و با بازی در نمایش معرکه در معرکه آغاز کرد. او برای بازی در نمایش آرشین مال آلان، اثر بی بدیل اوزئیر حاجی بیگ اف و الیاس قفقازی توانست جایزه بهترین بازیگر جشنواره نمایش های طنز را به خود اختصاص دهد. نهرین در آخرین فعالیت تئاتری خود بازی در اپرت مشهدی عباد به کارگردانی پروفسور جنت سلیم اوا در باکو بود

 

در بخش«محیطی و فضای باز» شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران «استاد مهدی لزیری»، «سمیه رضایی» و «فریبا متخصص» به داوری آثار خواهند پرداخت.

«استاد مهدی لزیری» متولد ۱۳۲۷ در محله نوبر است که یکی از قدیمی ترین محلات تبریز است. کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که فعالیت خود را همزمان با تدریس در مدارس تبریز از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد و سال ها فعالیت هنری در کارنامه دارد. همچنین از مقام هنری و یک عمر فعالیت هنری ایشان در اختتامیه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

«سمیه رضایی» بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. او حضور در آثار و جشنواره های متعدد تئاتری را در کارنامه هنری خود دارد.

«فریبا متخصص» بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش های رادیویی و دوبلور فعالیت می کند. متخصص فعالیت تئاتری خود را از سال ۶۰ آغاز کرد و در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. وی داوری جشنواره های مختلف تئاتری را در کارنامه دارد.

 

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران از به دبیری احمد رجب پور از ۲۷ شهریور در منطقه خوش آب و هوای ارسباران به مرکزیت اهر برگزار می شود و عباس خلیفه لو دبیر اجرایی این دوره از جشنواره است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.