3
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

خودروی بنز ۵۱ میلیارد ریالی قاچاق در چاراویماق کشف شد

  • کد خبر : 61426
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۵۰
خودروی بنز ۵۱ میلیارد ریالی قاچاق در چاراویماق کشف شد
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چاراویماق یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش۵۱ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش تبریزمن، سردار علی محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: مأموران با استفاده از شیوه‌های علمی از قاچاق یک دستگاه خودرو بنز در حوزه استحفاظی شهرستان چاراویماق مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در استعلام و بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد که مدت قانونی استفاده از این خودرو با پلاک گذر موقت به پایان رسیده و برابر قانون این خودرو قاچاق محسوب می‌شود، که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس است، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده ۵۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.