7

پدافندهوایی یک نیروی نوین و به روز است

  • کد خبر : 61509
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
پدافندهوایی یک نیروی نوین و به روز است
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب گفت: پدافندهوایی به عنوان یک نیروی نوین و به روز در تقویت قدرت دفاعی کشور نقش موثری داشته است.

به گزارش تبریزمن، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب امروز در دیدار با فرمانده پایگاه هوایی شهیدفکوری تبریز اظهار داشت: وحدت رویه و هم افزایی یگان های ارتش در تقویت و بالندگی امروز نیروهای مسلح نقش غیرقابل انکاری داشته است.

وی با بیان اینکه پدافندهوایی به عنوان یک نیروی نوین، به روز و قابل اتکا در تقویت قدرت دفاعی کشور و مقابله با دشمنان نقش موثر و مفیدی داشته است، افزود: امنیت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروهای مسلح است.

امیرسرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهیدفکوری هم در این دیدار با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: یکی از بارزترین شاخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تعهد به آرمان‌های والای انقلاب و شهداست.

وی با بیان اینکه نیروی پدافندهوایی ارتش به مثابه یک نیروی جوان و باانگیزه در ساختار نیروهای مسلح توانسته است افتخارات مهمی را در تاریخ این مرزوبوم به ثبت برساند، خاطرنشان کرد: توسعه و ارتقای توانمندی‌های نیروهای مسلح و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در سایه وفاق و همدلی نیروهای مسلح بجد پیش می رود و آماده جانفشانی و پاسخ کوبنده به هرگونه توطئه‌های دشمنان هستیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.