9

استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار شد؛ تسریع در بازگشت حقوق دولتی و مسئولیت‌های اجتماعی معادن

  • کد خبر : 61571
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار شد؛ تسریع در بازگشت حقوق دولتی و مسئولیت‌های اجتماعی معادن
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه وصول حقوق دولتی معادن بر اساس قانون بوده و دولت نیز این موضوع را تسهیل کرده است، پیگیری برای تسریع در بازگشت حقوق دولتی و مسئولیت‌های اجتماعی معادن به استان ها برای استفاده در طرح های استانی همچون راه های روستایی و نیازهای منطقه ای را خواستار شد.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرم حضور استاندار آذربایجان شرقی امروز در جلسه رفع مشکلات  و ساماندهی معادن کشور با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای بازگرداندن معادن راکد به چرخه اقتصادی، ظرفیت های بالای آذربایجان شرقی به عنوان دارنده بیشترین ذخایر معدنی کشور را تشریح کرد.

خرم، وصول حقوق دولتی و مسئولیت‌های اجتماعی معادن را از نیازهای اصلی استان‌ها  برشمرد که بعضا بنا به دلایلی ایفا نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وصول حقوق دولتی معادن بر اساس قانون بوده و دولت نیز این موضوع را تسهیل کرده است، پیگیری برای تسریع در بازگشت حقوق دولتی و مسئولیت‌های اجتماعی معادن به استان ها برای استفاده در طرح های استانی همچون راه های روستایی و نیازهای منطقه ای را خواستار شد.

جلسه رفع مشکلات و ساماندهی معادن بر اساس دستور رئیس جمهور درباره راکد بودن برخی معادن و نامه های ارسالی استانداران از جمله استاندار آذربایجان شرقی در این باره، تشکیل شد.

در این جلسه، موضوعاتی مانند حقوق استان ها از معادن، مسوولیت اجتماعی معادن، وظایف دستگاه ها نسبت به معادن موجود و چگونگی ایجاد صنایع پایین دستی در بخش معدن، مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.