6

میزان فروش فروشگاه‌های اینترنتی در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 61568
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
میزان فروش فروشگاه‌های اینترنتی در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی گفت: در ۶ ماهه نخست توسط فروشگاه‌های اینترنتی بیش از ۷۰ میلیارد تومان فروش محصول به استان و تمام نقاط کشور انجام شده است.

به گزارش تبریزمن، جواد دباغ صادقی‌پور، مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی  امروز در نشست با اصحاب رسانه استان در روز جهانی پست، اظهار داشت: مجموع ترافیک وارده استان در ۶ ماهه نخست سال جاری ۳ میلیون و  ۵۰۰ مرسوله بوده است که سه ملیون فقره مرسوله به مقاصد مختلف کشور صادر شده است؛ گفتنی است این نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به حوزه تجارت الکترونیک ادامه داد: شرکت ملی پست ایران یکی از ارکان پایه تجارت الکترونیکی کشور است که در همین راستا با ۴۸۷ فروشگاه اینترنتی قرارداد تجارت الکترونیکی منعقد گردید و در حوزه “ای بازار” ۶۱ بازار در حال انجام فعالیت هستند.

مدیر کل پست استان گفت: فروشگاه خرد خانگی را نیز در زیر مجموعه فروشگاه‌های جامع ساماندهی کردیم که ۴۲۶ فروشگاه در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره بر اینکه بالغ بر ۱۵۰ هزار ترافیک فروشگاه‌های خرید اینترنتی استان وجود دارد، گفت: ۱۵۰ هزار ترافیک مرسوله به اقصی نقاط کشور صادر شده است.

میزان فروش فروشگاه‌های اینترنتی در آذربایجان‌شرقی

دباغ‌صادقی‌پور خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه نخست توسط فروشگاه‌های اینترنتی بیش از ۷۰ میلیارد تومان فروش محصول به استان و تمام نقاط کشور انجام شده است.

توزیع ۱۸۷ هزار گذرنامه

وی با بیان اینکه در توزیع گذرنامه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتیم، گفت: در ۶ ماه نخست ۱۸۷ هزار گذرنامه در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل پست استان با اشاره بر اینکه گذرنامه زیارتی دارای پنج ساله بین مردم توزیع شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بی از ۳ درصد رشد داشته است.

صادقی‌پور با اشاره بر اینکه در سال گذشته شاهد توزیع اقلام یارانه‌ای در سطح کشور بودیم، اقلامی که از دولت سوبسید دریافت می‌کنند، افزود: یکی از این اقلام لاستیک است از این‌رو سال گذشته با کارخانه لاستیک بارز قرارداد داشتیم که بیش از ۳۷ هزار حلقه در درب منازل استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: قرار داد دوم ما کویر تایر دو کارخانه در کرمان و کردستان دارد که البته قرارداد توزیع در دفاتر پست است.

مدیرکل پست استان خاطرنشان کرد: از خرداد تا شهریور در سطح استان ۵۱ هزار حلقه لاستیک کویر توزیع شده است البته گفتنی است که دپوی لاستیک دولتی در اداره پست دپو نمی‌شود.

وی در تشریح پروژه‌های عمرانی گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری در کل استان در عرض ۴ ماه ۱۶ طرح عمرانی در قالب تعمیرات زیرساختی انجام داده شده است که  ۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی را پیش برده‌ایم.

وی متذکر شد: قطعا کسب رتبه برتر اداره کل پست استان در جشنواره شهید رجایی در رضایتمندی مردم است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.