4

نخستین فرماندار لیلان معرفی شد

  • کد خبر : 61528
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
نخستین فرماندار لیلان معرفی شد
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ایران قوی و دولت مردمی را از شعارهای دولت سیزدهم دانست و گفت: اگر بخواهیم کشور روی پای خود بایستد باید مردم تصمیم‌گیر اصلی باشند و خدمتگزاران مردم هم در راستای رتق‌وفتق امور تلاش کنند.

به گزارش تبریزمن، تراب محمدی امروز در مراسم معارفه نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان لیلان، ارتقای بخش‌ها به شهرستان را به‌منظور بهره‌مندی مردم از اعتبارات و سایر مزایای آن دانست و اظهار کرد: ارتقای مناطقی که امکان و شرایط شهرستان شدن را دارند از برنامه‌های دولت می‌باشد.

وی تلاش‌ها و پیگیری‌های مردم و مسئولان لیلان در جهت تبدیل این بخش به شهرستان را ستود و درعین‌حال کلیه لیلانی‌ها را به مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم دعوت کرد و با بیان اینکه بعد از شهرستان شدن لیلان مسئولیت مردم این شهر سنگین‌تر خواهد شد، اظهار داشت: بعد از تبدیل به شهرستان همه شهروندان لیلانی باید وارد صحنه شده و ضمن کمک به مسئولین در راستای تأسیس ادارات موردنیاز و همچنین در خصوص سرمایه‌گذاری منطقه اهتمام نمایند.

وی  با اشاره به وجود آثار تاریخی از جمله قلعه بختک با ۹ هزار سال قدمت و نیز موقعیت کشاورزی لیلان، این شهرستان را مستعد ایجاد مراکز گردشگری و کارخانجات تبدیلی دانست و گفت: با ایجاد این مراکز می‌توان توسعه شهرستان را رقم زد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود از تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات خبر داد و گفت: بر اساس قانون انتخابات، دو هفته قبل از ثبت‌نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه تشکیل شود.

وی اضافه کرد: طبق تقویم انتخاباتی ۱۳ مهر تا ۱۹ مهر، زمان تشکیل هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه می‌باشد.

در این مراسم فیض الله رستم پور به عنوان فرماندار جدید لیلان معرفی شد.

وی متولد ۱۳۴۹ دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری بوده و در سوابق کاری خود مدیر بحران منطقه یک شهرداری تبریز، مسئول تخلف یابی معاونت شهرسازی و مدیر امور شهر خدمات شهری منطقه ۹ و معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری و مشاور عالی شهردار منطقه ۷ را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.