5
فرماندار شهرستان تبریز:

اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند

  • کد خبر : 61621
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
اعضای هیات اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی شدند
فرماندار شهرستان تبریز از معرفی تعداد هشت نفر از معتمدان اصلی هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو خبر داد.

به گزارش تبریزمن، یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه انتخاب اعضای هیأت اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، افزود: این نشست که با حضور ۳۰ نفر از معتمدان مردم برگزار شد و هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان تبریز و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس غفار رستمی، جواد عباسعلی زاده، حسین اسماعیلی مازگر، سید محمد مسعود نقیب، محمود چمنی، اصغر نعلبندپور، علی داننده و خانم نسرین پیرسمساری به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب شدند.

فاتح با اشاره به اینکه تمامی انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، گفت: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.

وی اظهار کرد: هیأت اجرایی به صورت رسمی از امروز تشکیل و فعالیت‌های خود را شروع خواهد کرد که طی آن ساختار انتخابات بر اساس تصمیمات هیأت‌های اجرایی و نظارتی تعیین می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز یادآور شد: ثبت نام نهایی از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از مرحله پیش ثبت نام، تأیید گرفته اند، ۲۷ مهر به مدت هفت روز خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.