5

راه‌اندازی صندوق‌های پست هوشمند

  • کد خبر : 61597
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
راه‌اندازی صندوق‌های پست هوشمند
مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی از توسعه صندوق‌های هوشمند پستی خبر داد.

به گزارش تبریزمن، جواد دباغ صادقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری در کل استان در عرض ۴ ماه ۱۶ طرح عمرانی در قالب تعمیرات زیرساختی انجام داده شده  که  ۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی را پیش برده‌ایم.

وی متذکر شد: قطعا کسب رتبه برتر اداره کل پست استان در جشنواره شهید رجایی در رضایتمندی مردم است.

دباغ‌صادقی‌پور با بیان اینکه ۵۸ دستگاه خدمت رسان در استان هست، افزود: ما نیز یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان هستیم به طوریکه هر نامه‌رسان بین ۸۰ تا ۱۰۰ نامه پخش می‌کند که در مجموع ۱۶هزار خدمات توسط این شرکت ارائه می‌کند.

وی به پروژه‌های زیرساختی اشاره کرد و گفت: شهر تبریز از بخش  شرقی و غربی گسترش می‌یابد براساس قوانین و مقررات تبریز باید در ۸ یا ۹ ناحیه پستی اداره شود از این‌رو  دو ناحیه بزرگ در تبریز افتتاح خواهد شد یکی در باغمیشه و یکی در خیابان ولیعصر است.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرسوله در شهر جدید سهند توزیع می‌شود؛ گفت: اگر ۱۰ درصد این افراد در خانه نباشند باید برای گرفتن پست خود به اسکو مراجعه می‌کردند از این‌رو شاهد افتتاح دفتر پستی شهید حاح قاسم سلیمانی در شهر جدید سهند هستیم و دیگر نیاز به حضور مردم در در اسکو نیست.

وی گفت: سازمان عمران سهند، موظف است تا به تمامی ادرارات زمین خالی قرار دهد؛ از سال ۹۲ یک زمین به شرکت پست داده شد، اولین نامه خلع‌ید این ملک دقیقا زمانی به دست بنده رسید که تازه در این سمت بودم، ولی با لطف خداوند و با پیگیری‌های فراوان آن خلع ید را برگشت زدیم و در دولتی که بیشترین تلاش در راستای اتمام پروژه‌های نیمه تمام داشتیم توانستیم اعتبار آنها را به اتمام برسانیم.

دباغ‌صادقی‌پور خاطرنشان کرد: رونمایی از ناوگان جدید حمل و نقل پستی در سطح شهر در این روزها رقم خواهد خورد؛ بیش از ۹ دستگاه موتورسیکلت و ۴ دستکاه خودروی صفر کیلومتر به ناوگان لجستیک اضافه می‌شود.

وی اذعان داشت: ما صادقانه در خدمت مردم هستیم، شرکت پست جای سیاسی نیست و تمام خدمت رسان است.

مدیرکل پست استان با بیان اینکه ۱۲۰ تا ۱۳۰ پستچی متغییر در تبریز داریم، گفت: یک هزار و ۸۰۰ مراواده پستی از خارج به کشور و حدود ۸۰۰ مورد هم از داخل به خارج وجود دارد که بیشتر مراوادات پستی خارجی، سوغات و هدایا است.

وی با تاکید بر اینکه ما نتوانستیم خدمات خود را به مردم نشان دهیم، گفت: خدمات پستی یک شغل با سختی کار است که فعلا لایحه این موضوع نیز به مجلس نرفته است.

دباغ‌صادقی‌پور  با بیان اینکه در تجارت الکترونیکی ۸۰ درصد در ۶ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ترافیک بیشتر شده است، گفت: امسال بیش از ۱۵۰ هزار ترافیک داشتیم.

فعالیت  ۱۲۸ صندوق‌های پستی نوستالژی خیابان‌ها

وی در خصوص صندوق‌های پستی نوستالژی خیابان‌ها گفت: ۱۲۸ صندوق پستی در خیابان وجود دارد که با برنامه زمان‌بندی جمع‌آوری شده است که بیشترین کاربری آن اشیای گمشده شده است.

مدیرکل پست استان یادآور شد: امروز در قالب صندوق‌های هوشمند توسعه استان در سه استان کیش و قشم و تهران شاهد رونمایی از صندوق‌های هوشمند خواهیم بود که اگر این طرح سه ماهه موفق شود، در سراسر کشور تعمیم خواهد یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.