7
روز جمعه؛

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در آذربایجان شرقی برگزار می شود

  • کد خبر : 61696
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در آذربایجان شرقی برگزار می شود
همزمان با سراسر کشور در ۳۷ نقطه استان، راهپیمایی محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش تبریزمن، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای از مردم سراسر کشور دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهرماه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین جمعه در سراسر کشور»

عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانۀ اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی، از ملت سلحشور و آگاه و فهیم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، مرگ اسرائیل را فریاد زنند.

این مراسم در شهر تبریز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلای امام خمینی (ره) به طرف میدان ساعت برگزار شده و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سخنرانی خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.