7

وصیت مقدس خلبان‌های ایرانی

  • کد خبر : 61990
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
وصیت مقدس خلبان‌های ایرانی
مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌ آجا در استان آذرباجیان شرقی گفت: خلبان‌های ما در دوران دفاع مقدس وصیت کرده بودند با خونم، خاک وطنم را از پای دشمن پاک کنید.

به گزارش تبریزمن، جت‌الاسلام والمسلمین کاظم محمدی مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌ آجا در آذربایجان‌شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و‌ سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد:در ارتش جمهوری اسلامی باید سه مولفه دست در دست هم دهد تا توان لازم در کشور رقم بخورد؛ توان رزمی، اطلاعاتی و توان معنوی این سه مولفه است.

وی ادامه داد: توان معنوی و ایمانی و انگیزه‌های قوی الهی مهم‌ترین توان است؛ با تدبیر فرمانده قوا و دوران اندیشی امام رحمت الله در سال ۵۸ نهاد مقدس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش تاسیس شد.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌ آجا در استان  گفت: خلبان‌های ما در دوران دفاع مقدس وصیت کرده بودند با خونم، خاک وطنم را از پای دشمن پاک کنید.

وی بیان کرد: معنویت محوری را به اصل ارتش دفاع ۳۴ روزه از خرمشهر، پرواز خلبانان در دفاع مقدس، جنگ نابرابر در دریا و نابودی تمام توان دشمن ظرف ۶۴ روز، انهدام صدها جنگنده دشمن، انتخاب نام آسمانی عملیات‌ها، دفاع از حریم آل‌الله و تقدیم شهدای مدافعان حرم، عزت‌آفرینی ناوگروه ۷۵ و غیره، انجام رزمایش‌های گوناگون از دیگر افتخارات ارتش است.

محمدی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولایت هستند و با روحیه معنوی توانسته است که رضایت رهبر انقلاب را به دست بیاورد که ایشان فرمودند ارتش انقلابی به برکت انقلاب اسلامی ایران صرفا ابزار و آلات و تجربه و دانش نیست بلکه یک نمایشگاه از انقلاب اسلامی است.

وی ابراز کرد: گرایش جوانان ایران به خدمت در ارتش بستری مناسب برای تقویت چهره‌های جوان در ارتش را فراهم کرده است که الحمدالله از این فرصت استفاده شده است به طوریکه ارتش به عنوان نهاد برتر بحرانی شناخته می‌شود.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌ آجا در استان به حفاظ خانواده ارتش و مفتخر ارتشی اشاره کرد و گفت: صدها حسینیه و نهاد فرهنگی توسط ارتش جمهوری اسلامی ساخته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن، برگزاری جشنواره حدیث، گوهرهای فاطمی، دوره‌های بصیرت‌افزایی  ارتقای سطح فرهنگی خانواده ارتشیان و غیره در کارنامه سازمان عقیدتی سیاسی برگزار شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایرانی با اطاعت از رهبری مبنی بر اینکه باید در کشور ۱۰ میلیون حافظ قرآن تربیت شود، از این‌رو ۳۵ هزار حافظ قرآن در ارتش ثبت شده است و به عبارتی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش قرآنی و حسینی است.

وی متذکر شد: اگر عاشورایی پیش بیاید دیگر حسینی شهید نمی‌شود زیرا ارتشیان شهادت طلب جان بر کف وجود دارند.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌ آجا در استان  بیان داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش ولایتمدار، مخلص، متعهد و مطیع اوامر رهبر انقلاب است و مفتخر است علاوه بر دفاع از مرزهای فکری و جغرافیایی، معرفی و ترویج مکتب الهی و انسان‌سازی را سرلوحه امور خود قرار دهد.

وی گفت: ارتش در زمان جنگ حماسه آفرید و در زمان غیرحنک نیز در بحران‌های طبیعی و سوانح هوایی و در دمای زیر ۴۰ درجه و بالای ۴۰ درجه افتخارآفرینی می‌کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.