6
با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست؛

اولین واحد پستی شهر جدید سهند افتتاح شد

  • کد خبر : 62082
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
اولین واحد پستی شهر جدید سهند افتتاح شد
با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، اولین دفتر پستی شهر جدید سهند با نام سردار شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ احداث دفتر جدید نیز بر زمین زده شد.

به گزارش تبریزمن، محمود لیایی، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات در آئین افتتاح واحد پستی سهند اظهار کرد: امیدواریم این واحد به برکت نام سپهبد شهید سلیمانی باعث میمنت و خدمت‌رسانی به مردم شهر جدید سهند باشد و بتوانیم به شعار خودمان مبنی بر “خدمتگزاری به مردم” عمل کنیم.

وی با قدردانی از مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای مشارکت در افتتاح این دفتر و تأمین ساختمان برای دفتر پستی شهر جدید سهند، افزود: امیدواریم باقی شهرهای جدید نیز از این تدبیر در شهر جدید سهند الگو بگیرند.

لیایی با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم گستره خدمات را به مردم نزدیک کنیم تا مردم با سهولت کارهای پستی خود را انجام دهند، افزود: امیدواریم با تلاش همکاران در این دفتر جدید شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

وی با اشاره به افزایش سکونت در شهر جدید سهند در آینده‌ای نزدیک، یادآور شد: به عنوان نهاد خدمت رسان وظیفه داریم زیرساخت‌های لازم در حوزه خدمات پستی را تأمین کنیم و در این رابطه تلاش خواهیم کرد.

جواد دباغ، مدیرکل پست استان نیز در این مراسم گفت: شهر جدید سهند ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که مراجعین پست شهرستان اسکو باید مسیر ۱۵ کیلومتری را در راستای توزیع مرسولات طی می‌کردند که افتتاح این دفتر تسهیل‌گر امور خواهد بود.

وی با تاکید بر نیاز منطقه به خدمات صدور کد پستی، خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد طی دو هفته آتی این خدمت را نیز در دفتر پستی شهر جدید سهند راه‌اندازی کنیم.

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که دفاتر پست به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشته و از این رو رسالت بزرگی در رضایتمندی مردم بر عهده دارند، افزود: شرکت پست با به کارگیری فناوری‌های نوین در مسیر تسهیل خدمت‌رسانی گام بر می‌دارد.

در این آئین از فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای تأمین و تحویل ساختمان جهت تأسیس و راه‌اندازی دفتر پستی شهید سردار شهید سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم، آئین کلنگ‌زنی احداث ساختمان دفتر پستی “سردار شهید سلیمانی” شهر جدید سهند در زمینی به مساحت حدود ۱۰۰۰ مترمربع زمین که توسط شرکت عمران شهر جدید سهند تأمین شده، برگزار شد.

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در حاشیه این مراسم با بیان این‌که تمام تلاش خود را در راستای توسعه شهر جدید سهند به کار گرفته‌ایم، افزود: در رابطه با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدمات پستی هر مساعدتی نیاز باشد، انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.