7
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری تبریز ابلاغ شد

  • کد خبر : 62064
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری تبریز ابلاغ شد
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از ابلاغ بسته تشویقی جدید بافت‌های مشمول بازآفرینی شهری به مناطق دهگانه کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریزمن، محمد عزتی اظهار کرد: با تلاش و زحمات همکاران حوزه ضوابط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و افزایش تسهیلات و مشوق‌ها و مصوبات قانونی جهت تسهیل شرایط ساخت و ساز برای سازندگان و مالکان، بسته تشویقی جدید در محدوده بافت‌های فرسوده و اسکان غیر رسمی تهیه و در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسیده بود، جهت اجرا به مناطق دهگانه شهرداری ابلاغ شد.

وی افزود: در این بسته تشویقی، ۲۰ بند مختلف شامل افزایش تراکم، افزایش سطح اشغال و کاهش ضریب پارکینگ در نظر گرفته شده است و یکی از کامل‌ترین بسته‌های تشویقی کشور در حوزه بازآفرینی شهری محسوب می‌شود.

عزتی ادامه داد: در کنار این بسته تشویقی، در محدوده‌های مشمول بازآفرینی شهری برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز، تا ۱۰۰ درصد تخفیف عوارض نیز در تعرفه عوارض محلی مصوب شده و حتی در تعرفه سال ۱۴۰۲، تسهیلات و تشویق‌های جدیدی اضافه شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: با این مصوبه تشویقی و تخفیفات در حوزه عوارض شهرداری و تسهیل شرایط اخذ وام، موجب موجب رونق ساخت و ساز در محدوده‌های مشمول بازآفرینی باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.