4
سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی:

ارزیابی‌های دشمنان ایران اسلامی غلط و یا ناقص است

  • کد خبر : 62185
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
ارزیابی‌های دشمنان ایران اسلامی غلط و یا ناقص است
سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، گفت: رمز شکست تمامی اقدامات دشمنان ایران اسلامی این است که ارزیابی‌های آن‌ها غلط و یا ناقص است.

به گزارش تبریزمن، میکائیل جمال پور در دوره آموزشی جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که امروز، ۲۴ مهر در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فراز و نشیب‌ها و فشارها و تحریم‌هایی که به انقلاب اسلامی تحمیل شده، بقا و دوام این انقلاب یک معجزه عینی است که این ادعا با توجه به مستندات و شواهد قابل اثبات است.

وی خاطر نشان کرد: در بررسی تاریخ معاصر کشورمان یعنی در ۱۰۰ سال گذشته می‌بینیم که پنج کودتا شامل کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ و کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ پیش از انقلاب و کودتای پادگان نوژه، کودتای حزب توده و کودتای قطب‌زاده تنها در طول دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما رخ داده و تمام کودتاهای پس از انقلاب با وجود برنامه ریزی‌ها و حمایت‌های گسترده به سرانجام نرسیده‌اند.

جمالپور ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم از ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ نیز با دست نشانده‌ای بنام صدام، ۳۰۰۰ روز ایران را درگیر جنگی کردند که در آن عده و عُده ما چه از نظر نیرو و چه از نظر تجهیزات و سلاح همواره کمتر از عراق بود چون بیش از ۴۰ کشور از رژیم بعث در طول جنگ هشت ساله حمایت می‌کردند و صدام نیز به پشتوانه همین حمایت‌ها مدعی بود در هفت روز تهران را فتح خواهد کرد.

وی گفت: باید بررسی کرد که چه می‌شود صدام بعثی پس از هشت سال تجاوز و جنگ علیه ملت و کشور ایران به رئیس جمهور وقت کشورمان نامه می‌نویسد و اعلام شکست کرده و سازمان ملل نیز بر همین اساس عراق را شروع کننده جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند، عراقی که فرماندهان آن تحصیل کردگان دانشگاه‌های برتر نظامی و جنگ‌های متعددی را تجربه کرده بودند.

وی افزود: جورج سوروس فرمانده جنگ‌های نرم و مخملی آمریکا در جمهوری‌های مستقل شده از شوروی، در سال ۱۳۸۸ بر اساس تحلیل‌ها و ارزیابی‌های خود به صراحت مدعی بود که ایران ۲۲ بهمن آن سال را نخواهد دید و همین رویکرد و اقدامات و توطئه‌های طرح ریزی شده بر اساس همان تحلیل‌ها در اتفاقات و اغتشاشات سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و سال گذشته نیز تکرار شد و کلام و سخن اکثر دستگیر شدگان در این فتنه‌ها نیز این بود که به ما گفته بودند کار جمهوری اسلامی ایران تمام شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، گفت: با تحلیل و بررسی روند این اتفاقات در طول چهار دهه گذشته و همه توطئه‌های غرب و شرق، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، سلطنت طلب‌ها، کوموله، مجاهدان خلق و همه دشمنان ریز و درشت ایران اسلامی به این نکته می‌رسیم که رمز شکست تمام این اقدامات این است که ارزیابی‌های آن‌ها غلط و یا ناقص است.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شکست همه توطئه‌های دشمنان و پیروزی و ثبات و دوام جمهوری اسلامی ایران شده است چون برخی حقایق و واقعیت‌ها وجود دارند که سرمایه ما محسوب می‌شوند و غربی‌ها و دشمنان ایران اسلامی از درک آن‌ها عاجز هستند و به گفته مقام معظم رهبری دشمنان نتوانسته‌اند وارد فضای محاسباتی امام خمینی (ره) شوند.

وی گفت: دشمن در جدول محاسباتی خود عده و عُده را مبنا قرار می‌دهد اما امام خمینی کبیر (ره) می‌گوید که ما مأمور به انجام تکلیف هستیم و نتیجه از آن خداوند متعال است و همین می‌شود که مادلین آلبرایت، وزیر خارجه اسبق آمریکا می‌گوید ارزیابی‌های ما نشان نمی‌داد در ایران انقلاب شود و این انقلاب پیروز شود و در جنگ هشت ساله دوام و قوام یابد و پس از آن نیز به حیات خود ادامه دهد.

جمال پور تشریح کرد: موضوع دیگری که در محاسبات ما مهم است اما در نزد دشمنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد این است که ما به امدادهای غیبی اعتقاد داریم اما چنین واقعیتی در برترین دانشگاه‌های نظامی غرب نیز هیچ محلی از اعراب ندارد و نتیجه آن می‌شود یوم الله هشتم و نهم دی.

وی گفت: غرب، نوع مدیریت و رهبری ولایت فقیه را در جمهوری اسلامی ایران درک نکرده و شاید بتوان عمق و تأثیر این مؤلفه را در نامه اسماعیل هنیه خطاب به شعار دهندگان علیه ولی فقیه در جریان فتنه ۸۸ متوجه شد که نوشته بود «شما چه می‌دانید ولی فقیه چیست، ولی فقیه همان عاملی است که نبودش موجب اشغال فلسطین و تداوم اشغالگری غاصبان قدس شده است».

وی تاکید کرد: در ۴۴ سال گذشته ایران اسلامی با تکیه بر توان درون زای خود در همه عرصه‌ها استوار ایستاده و در جنگ تحمیلی اقتدار ملی خود را تثبیت کرد و پس از آن دوران اقتدار منطقه‌ای خود را به رخ کشید به گونه‌ای که امروز بدون حضور ایران هیچ برنامه‌ای در منطقه اجرا نمی‌شود و قدم بعدی که در حال برداشتن آن هستیم، حرکت به سمت اقتدار جهانی است و اینکه در همه این سال‌ها سرپا ایستاده‌ایم ثابت می‌کند که جمهوری اسلامی ایران قوی است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.