10

خروش بغض‌آلود تبریزی‌ها علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی

  • کد خبر : 62223
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
خروش بغض‌آلود تبریزی‌ها علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی
تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین در تبریز برگزار شد.

به گزارش تبریزمن، جنایات رژیم منحوس اسرائیل طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

 مردم ولایی و شهیدپرور تبریز در محکومیت این جنایت هولناک و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) در حوزه علمیه حضرت ولی عصر تبریز تجمع کرده و ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را با مردم ستم دیده، مظلوم، بی‌دفاع و محصور در چنگال یزیدان زمان را فریاد کردند.

مردم ولایی تبریز در این تجمع شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر صد ولایت فقیه، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد سر داده و آمادگی خود را برای هر گونه مقابله با این ددمنشی‌های بی‌حد و حصر اعلام داشتند.

مردم تبریز در این تجمع معتقد بودند، آنچه که امروز در نوار غزه و به خاک و خون کوشیدن مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اتفاق می افتد، نسل کشی به معنای واقعی کلمه و در نتیجه عملیات شکوهمند «طوفان الاقصی» و شکست فضاحت‌بار رژیم کودک‌کش از رزمندگان مقاومت فلسطین است.

به خاک و خون کشیدن هزاران کودک و زن و غیرنظامیان مسلمان در بیمارستان المعمدلی غزه جنایت عظیمی است که در تاریخ به نام رژیم منحوس صهیونیستی ثبت شد، جنایتی که با چراغ سبز امریکا، انگلیس، آلمان،فرانسه و دیگر کشورهای غربی حامی این رژیم موقت رخ داده و همۀ آزادی خواهان جهان را در اندوهی عمیق فرو برده و خشم آنها از قصابان انسانیت را شعله‌ور کرده است.

در این تجمع تعدادی از طلاب جمهوری آذربایجان و ترکیه که در تبریز در حال تحصیل هستند حضور  داشتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.