6
استاندار آذربایجان شرقی:

آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در آذربایجان شرقی وجود دارد

  • کد خبر : 62374
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات در آذربایجان شرقی وجود دارد
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر گونه سوگیری احتمالی اعضای هیات‌های اجرایی در انتخابات خط قرمز ماست، گفت: آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان داریم.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم روز شنبه در نشست رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور با فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی با بیان اینکه این روزها دل‌های ما به دلیل جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین عزیز داغدار است، افزود: خودمان را برای انتخابات اسفند امسال به شکل رقابتی، امن و سالم با مشارکت حداکثری آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل آمادگی هیأت‌های اجرایی و نظارت و فرمانداران و بخشداران مستقل و ساختارهای پشتیبانی، هیچ نگرانی نداریم و تا امروز ۷۰ درصد اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در این خطه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در انتخابات، اشرافیت و تسلط فرمانداران و بخشداران بر قانون انتخابات برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام در دولت مردمی است که اقدامات لازم در این زمینه نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی دقیقی که باید توسط ستاد انتخابات استان انجام می‌شد، مبتنی بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور، در چارچوب برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی و تشکیل کمیته‌های لازم در استان انجام شده است.

خرّم تاکید کرد: تعامل، هماهنگی و همدلی هیأت‌های اجرایی با هیأت نظارت استان نیز در انتخابات پیش رو بسیار بالاست تا بهم ریختگی و نابسامانی ناامیدکننده در روند برگزاری انتخابات قبل تکرار نشود.

وی بیان کرد: البته ما برخی نیازمندی‌های سخت افزاری و نرم افزاری در استان نیز داریم که باید رفع شوند تا مسؤولان ذیربط با انبساط خاطر، انتخاباتی باشکوه و در شأن مردم و نظام برگزار کنند.

وی گفت: هماهنگی کمیته‌های انتخابات نیز برای پیشبرد دقیق امور مربوط به انتخابات در کنار رعایت زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در استان مدنظر است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: استفاده حداکثری از توان افرادی که در گذشته انتخابات برگزار کرده‌اند و امین مردم هستند از دیگر مسائل مورد نظر ما برای انتخابات پیش رو است.

وی اعلام کرد: رصد فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با تحرکات نامزدهای انتخاباتی استان نیز در حال انجام است تا انتخاباتی مورد رضایت مردم و در شأن نظام برگزار شود.

خرم بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی و شهرستانی با ستاد انتخابات استان تاکید کرد و گفت: همه با استفاده از همه امکانات در انتخابات پای کار بیایند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.