6
استاندار آذربایجان شرقی خبرداد؛

تسریع در ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز

  • کد خبر : 62436
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
تسریع در ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز
استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملیات ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز با تخصیص اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری شتاب گرفته است.

به گزارش تبریزمن، عابدین خرم روز یکشنبه در بازدید از مراحل ساخت مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کلانشهر تبریز، از روند رو به رشد تکمیل تصفیه‌خانه و اجرای آن طبق برنامه‌ریزی اظهار رضایت کرد و ساخت این مجموعه را در راستای رفع نیازهای کلانشهر تبریز و خدمت به مردم این شهر و تأمین قسمتی از آب دریاچه ارومیه مهم عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تأسیسات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان اضافه کرد: خوشبختانه هم پیمانکار طرح ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز و هم مدیران مربوطه به صورت جدی پیگیر هستند و تا چند ماه آینده فاز مایع این تصفیه خانه افتتاح خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: این طرح یکی از طرح‌های مهم استان محسوب می‌شود که در جریان سفر دوم ریاست محترم جمهوری اعتبارات لازم به آن تخصیص یافته است و با اتمام آن پساب تصفیه شده برای احیای دریاچه ارومیه رها سازی می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح از محل ماده ۵۸ توسط دولت سیزدهم از پیمانکار خواست که با تسریع در ارائه صورت وضعیت‌های مالی و دریافت و هزینه همه این اعتبار برای اتمام تصفیه خانه در حداقل زمان ممکن تلاش کند و فصل کاری را از دست ندهد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه در بازدید از ایستگاه پمپاژ آب و مخزن مادر کلانشهر تبریز ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت رفع بموقع حوادث و اتفاقات شبکه توزیع آب، خواستار جلوگیری از ایجاد خلاء در خدمات رسانی به مردم عزیز شد و دستورات ویژه ای در این خصوص صادر کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.