8
شهردار تبریز تاکید کرد؛

ضرورت احصای نقشه جامع زیرساخت‌های ورزشی تبریز

  • کد خبر : 62433
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
ضرورت احصای نقشه جامع زیرساخت‌های ورزشی تبریز
شهردار تبریز با تاکید بر لزوم احصاء نقشه‌ کاملی از زیرساخت‌های ورزشی شهر و دستگاه‌های دولتی گفت: این نقشه می تواند وارد چرخه عمومی ورزش همگانی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش تبریزمن، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مسئولیت اجتماعی سایر دستگاه‌ها در خصوص ورزش همگانی اظهار کرد: دستگاه‌های دیگر نیز باید یک درصد بودجه خود را در حوزه ورزش هزینه کنند و کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی نیز این موضوع را پیگیری کند.

وی کسب رتبه نخست تبریز و آذربایجان شرقی در حوزه ورزش‌های همگانی را مایه خوشحالی دانست و گفت: هزینه کرد در زمینه ورزش همگانی در واقع سرمایه‌گذاری برای سلامت جامعه است.

هوشیار با بیان اینکه متأسفانه هزینه کرد دستگاه‌های مختلف در این زمینه هدفمند نیست، افزود: مبلغ دقیق این بخش باید به طور دقیق احصا شود تا مورد برنامه ریزی قرار گیرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از بهره گیری از ظرفیت زمین‌های وقفی برای کاربری‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: اکثر این اراضی رها شده و بلاتکلیف هستند. اگر اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی این زمین‌ها را در اختیار اداره کل تربیت بدنی و شهرداری قرار دهد از این ظرفیت نیز می‌توان استفاده بهینه کرد.

هوشیار با اشاره به ورزش قهرمانی و اهمیت آن تصریح کرد: آذربایجان شرقی و تبریز در این حوزه عملکرد خوبی ندارد. باید الگویی برای توسعه ورزش قهرمانی داشته و برای ادارات مختلف نیز سهمی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در مسابقات آسیایی نمود بیشتر و مشخص‌تری داشت، افزود: سال‌های گذشته در برخی رشته‌ها استان ما در آسیا قهرمان و مدال آور بودیم ولی در سالهای اخیر در این رشته‌ها ناکام بوده ایم. اگر این الگوی ورزش قهرمانی تعریف شود، شهرداری تبریز نیز آماده ایفای نقش است.

شهردار تبریز یادآور شد: اگر ورزشگاه یادگار امام (ره) به شهرداری تحویل داده شود، اتفاقات خوبی در این مجموعه رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.