4
در شش ماهه نخست سال جاری؛

۷۶۵ مددجوی آذربایجان شرقی خانه دار شدند

  • کد خبر : 62424
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۷۶۵ مددجوی آذربایجان شرقی خانه دار شدند
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری تاکنون ۷۶۵ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت در سراسر استان خریداری یا احداث شده است.

به گزارش تبریزمن، غلامعلی ملامهدی ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رفع مشکل مسکن به عنوان یکی از مهمترین ابعاد توانمندسازی مددجویان همواره در دستور کمیته امداد قرار داشته، افزود: ساخت و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی و امضای تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌های مسئول، مورد توجه کار کمیته امداد است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری تاکنون ۷۶۵ مددجو صاحب مسکن شده اند که ۶۴۰ واحد مسکونی احداث و ۱۲۵ واحد مسکونی نیز خریداری شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: ساخت فضای جانبی از جمله حمام و سرویس بهداشتی، و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه مسکن در سال‌های اخیر است.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۲ واحد فضای جانبی و ۲۲۴ مورد لوله کشی گاز با حمایت‌های شرکت گاز استان برای منازل ولی نعمتان انجام شده است.

ملامهدی، یکی از تکیه گاه‌های اصلی کمیته امداد را خیرین توصیف کرد و اظهار داشت: طی سال‌های اخیر در راستای توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مسکن به مددجویان، تفاهم‌نامه های مشترکی میان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی سپاه عاشورا، بنیاد مستضعفان و تعدادی از خیرین منعقد شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.