6
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد؛

بازار دارو و مواد بهداشتی در رصد بازرسان تعزیرات آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 62454
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
بازار دارو و مواد بهداشتی در رصد بازرسان تعزیرات آذربایجان شرقی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: فعالیت گشت‌های مشترک بازرسی استان، از بازار شن و ماسه، شکر،دارو و مواد بهداشتی آغاز شد.

به گزارش تبریزمن، صمد حضرتی، روز دوشنبه با اشاره به اینکه سه تیم گشت مشترک بازرسی با همکاری سازمان‌های متولی و این اداره کل بر بازار این مواد نظارت خواهند کرد، افزود: این گشت‌های سیار به دنبال افزایش خودسرانه قیمت این اقلام در بازار راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این عملیات، تیم‌های بازرسی روزانه با حضور در محل‌های عرضه و فروش شکر، دارو و مواد بهداشتی و کارگاه‌های تولید شن و ماسه بر قیمت و نحوه فروش این اقلام نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: بازرسان در صورت مشاهده تخلف در این واحدها، به صورت قانونی برخورد کرده و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل خواهند داد.

حضرتی، با بیان اینکه پرونده‌های تخلف نیز در شعبه‌های تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان جریمه می‌شوند، ادامه داد: بازرسی گشت‌های مشترک از این بازارها تا کسب نتیجه ادامه می‌یابد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحدهای عرضه کننده شن و ماسه، شکر و دارو و مواد بهداشتی موضوع را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir به بازرسان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.