6
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

ساخت یک‌هزار و ۵۰۰ واحد طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 62563
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
ساخت یک‌هزار و ۵۰۰ واحد طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌شرقی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد در طرح جوانی جمعیت استان در حال ساخت بوده و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۲ بهمن امسال آماده واگذاری شوند.

به گزارش تبریزمن، جبارعلی ذاکری روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به برخی معضلات در واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت، افزود: واگذاری یک هزار واحد زمین به خانواده‌های مشمول این طرح در آذربایجان شرقی در گام اول بسیار خوب بود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت همه بانک‌ها برای پرداخت وام‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان و تسهیل در پرداخت باید استفاده شود، اظهار کرد: عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به متقاضیان این طرح مورد ارزیابی قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، عملکرد بانک مسکن در این زمینه را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: لازم است بقیه بانک‌ها نیز همکاری بهتری داشته باشند تا شاهد پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان باشیم.

ذاکری ادامه داد: با توجه به واگذاری زمین و تقاضاهای تأیید شده برای طرح جوانی جمعیت و تبیین سیاست دولت در کمک به جوانی جمعیت، استقبال خوبی به ویژه در شهرهای کوچک اتفاق افتاده که نشان‌دهنده پیشرفت بالای این طرح در استان است.

وی با بیان اینکه در تأمین مسکن نیروهای مسلح در استان خوب عمل شده است، یادآور شد: جلسات مشترکی با نهادهای مرتبط در این خصوص برگزار شده و قرار است نتیجه اقدامات در جلسه بعدی به صورت گزارش ارائه شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.