4
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش خبرداد؛

شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش

  • کد خبر : 62597
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش از شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش خبر داد.

به گزارش تبریزمن، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از سربازان نمونه پدافند هوایی شمالغرب اظهار داشت: کارکنان وظیفه از عناصر مهم قدرت دفاعی کشور و یکی از پایه‌های اصلی نیروهای مسلح نقش مؤثر و برجسته ای در حفظ و حراست از کیان اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های خوبی برای شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش صورت گرفته است افزود: مهارت آموزی کارکنان وظیفه بصورت جدی در دستور کار نیروی پدافندهوایی قرار دارد و این امر باعث پویایی و طراوت یگانی و ارتقای روحی، روانی و انگیزشی سربازان شده است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب بااشاره به اینکه حضور پسران جوان کشور در نیروهای مسلح از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: بهره مندی مطلوب و هوشمندانه از این سرمایه‌های بزرگ کشور کمک شایانی به ارتقا و توسعه امنیت ملی کشور می‌کند.

سرتیپ دوم عظیمی تاکید کرد: سربازان عزیز باحضور در صعب العبورترین مناطق مرزی کشور در کنار سایر کارکنان در ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان عملیاتی نیروی پدافندهوایی نقش بسزایی دارند.

وی دوران خدمت مقدس سربازی را فرصتی ارزشمند و طلایی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی نقش مثبت و اثرگذاری در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی داشته‌اند و از هر فرصتی باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.