6

هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌شرقی: آماده ارایه خدمات به عموم شهروندان است

  • کد خبر : 62665
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی از آمادگی این مجموعه برای ارایه انواع خدمات سلامت محور به شهروندان استان به خصوص کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش تبریزمن، یونس قوام لاله در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با باشگاه شهرداری تبریز، با بیان اینکه زمینه های همکاری هیات پزشکی ورزشی استان با باشگاه شهرداری تبریز افزایش می یابد، خدمات در حوزه های درمانی، آموزش همگانی و تخصصی را از مفاد مهم این تفاهم نامه برشمرد و ابراز امیدواری کرد در این رابطه قدم های مثبتی برداشته شود.

وی افزود: ظرفیت های ۲ طرف جهت خدمات رسانی به ورزش همگانی و قهرمانی بسیار بالاست و خوشبختانه با دید مثبتی که در مدیریت باشگاه شهرداری تبریز وجود دارد، امیدوارم همکاری های مشترک تداوم داشته باشد.
قوام لاله اظهار کرد: هیات پزشکی ورزشی استان آماده است در بُعد درمانی و ارائه خدمات غربالگری اختلالات عضلانی و نیز آموزش کمک های اولیه و مشاوره های تغذیه ، روانشناسی و به خصوص آموزش احیای قلبی و ریوی که در شرایط کنونی به خاطر نحوه و نوع زندگی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است، تمامی امکانات خود را در اختیار شهرداری و شهروندان قرار دهد.
وی یادآور شد: هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی با بهره گیری از پزشکان حاذق، روان شناسان مجرب و کارشناسان باتجربه می تواند در خصوص درمان و پیشگیری از آسیب های ورزشی کمک کند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز نیز در این مراسم ، ظرفیت همکاری بین ۲ طرف را بالا دانست و گفت: این تفاهم نامه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با تداوم آن بتوانیم کلاسهای آموزشی همگانی و تخصصی را برای مربیان و عموم مردم برگزار کنیم.
«میرمعصوم سهرابی» اضافه کرد: باشگاه شهرداری تبریز از لحاظ سخت افزاری بسیار توانمند است و می توانیم با تکیه بر توانمندی های خود برای شهروندان تبریزی خدمات شایانی ارائه دهیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.