4

دستگیری سارقان خانه باغ و ساختمان های نیمه کاره در میانه

  • کد خبر : 62771
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
دستگیری سارقان خانه باغ و ساختمان های نیمه کاره در میانه
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری دو سارق و کشف ۳ فقره سرقت از خانه باغ ها در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش تبریزمن، حسن رفیعی فرمانده انتظامی شهرستان میانه صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ های روستای ایشلق، رسیدگی به این موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی ایشلق قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو نفر سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بودند، افزود: متهمان در بازجویی های تکمیلی و مواجه با ادله پلیس، به ۳فقره سرقت از خانه باغ های حوزه استحفاظی پاسگاه ایشلق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست : تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و محصولات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آن‌ها را در محلی امن قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در “میانه”

فرمانده انتظامی شهرستان میانه همچنین از دستگیری یک سارق و کشف ۴فقره سرقت اماکن خصوصی در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

 رفیعی، وقوع سرقت را یکی از مؤلفه‌های مهم در کاهش امنیت اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و آگاه‌سازی از مهمترین راه‌کارهای پیشگیری از وقوع انواع جرایم به خصوص سرقت است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به اینکه ماموران کلانتری۱۱ شهرستان با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند متهم این پرونده را شناسایی کنند، افزود: فرد مورد نظر سریعاً  دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی همچنین تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

رفیعی از مردم خواست ضمن تجهیز اماکن، منازل به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته، قفل‌های مناسب و دزدگیر در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.