2

نقش شهید طهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 62774
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
نقش شهید طهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به نقش شهید طهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی گفت: این سردار اسلام در حقیقت ایده خواستن و توانستن را در ذهن جبهه مقاومت بارور کرد.

به گزارش تبریزمن، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن‌تن امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به نقش شهید تهرانی مقدم در جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این سردار اسلام در حقیقت ایده خواستن و توانستن را در ذهن جبهه مقاومت بارور کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار صنعت موشکی کشورمان مدیون شهید تهرانی مقدم است،افزود: موفقیت چشمگیر ایران در عرصه موشکی طی سال‌های اخیر با وجود دشمنی استکبار، مدیون فرهنگ مقاومت و شهادت است و شهید طهرانی مقدم  دستورالعمل‌های ساخت موشک را به جبهه مقاومت صرف و یاد داد.

روشن‌تن با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم گفته بود روی سنگ قبر من بنویسید« روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند»، تصریح کرد: شهدا ثابت کردند برای رسیدن به قله های عزت و افتخار نیاز به اخلاص داریم. امروز اقتدار نظامی ما مدیون شهدایی چون تهرانی مقدم است.

*غزه خط مقدم و نماد مقاومت است

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غزه خط مقدم و نماد مقاومت است، اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی پیش دستی مقاومت علیه طرح صهیونیست‌ها با کمک کشورهای غربی بود که قصد داشتند در سایه عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی به مقاومت ضربه وارد کنند.

*«طوفان الاقصی» چگونه معادلات را به نفع فلسطین تغییر داد؟

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی مسئله بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به شدت شکننده کرد و اسرائیل با یک موضوع ویژه پس از این روبروست که موجودیت آن را به شدت تهدید می‌کند.

روشن تن بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست و این عملیات با توجه به غافلگیری نظامیان اسرائیل به یک کابوس ادامه‌دار برای آنان بدل شده و این رژیم را با مشکلات امنیتی بسیاری روبرو خواهد کرد و سطح پایداری امنیت این رژیم را بسیار متزلزل کرده است.

پایان بازدارندگی؛ زمانه مرگ اسرائیل 

وی با بیان اینکه ویژگی مهم عملیات طوفان الاقصی تسخیر باور افکار عمومی در خصوص امکانپذیر بودن، شکست و سقوط اسرائیل بود، تصریح کرد: از این به بعد موازنه و معادله بازدارندگی میان دو طرف دیگر به تساوی نمی‌رسد بلکه «به برتری مقاومت فلسطین رسیده است» و این موضوع در تمام ابعاد راهبردی اعم از سیاسی، اقتصادی و نظامی صدق پیدا می‌کند.

امام جمعه موقت تبریز  با طرح این مسئله که بمباران دیوانه‌وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسرائیل» است،گفت: راهبرد امروز مقاومت سرد کردن جنگ و تثبیت موفقیتی است که قدرت پوشالی اسراییل را در هم شکست و کشاندن جنگ به خارج از مرزهای سرزمین های اشغالی را ناکام گذاشت.

روشن تن به مناسبت های هفته و روز جهانی ” علم در خدمت صلح و توسعه” اشاره کرد و گفت: در روایات اسلامی علم جایگاه والایی دارد و تاکید شده است که علم قدرت آور است.

امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیت‌الله علامه طباطبایی مفسری بزرگ، فیلسوف و عارفی وارسته و فقیهی عالی مقام و وزین برای جهان اسلام بود و آثار ارزشمند علامه نه تنها برای جهان اسلام بلکه متعلق به جهان بشریت است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.