5
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است

  • کد خبر : 62784
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است
 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، گفت: هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است و دوگانه اسلام و غیر اسلام روی میز استکبار جهانی است.

به گزارش تبریزمن، احمد علیرضا بیگی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی  در خصوص تحولات منطقه در گفتگو با خبرنگاران مهر افزود: چیزی که اتفاق افتاده اگر تنها در چهارچوب جنگ با حماس تعریف کنیم و رویارویی با اسرائیل، منطقی نیست چرا که ۲ هزار نفر پاراگلایدر سوار آموزش دیده بودند و قطعاً در وسعت ۴۰ در ۱۰ کیلومتری غزه امکان پذیر نبوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور هفت دستگاه اطلاعاتی قوی اسرائیل در منطقه، عنوان داشت: این هفت دستگاه اطلاعاتی که همه چیز را رصد می‌کنند نتوانسته بودند از عملیات طوفان الاقصی مطلع بشوند.

بیگی با بیان اینکه در آن واحد ۵ هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک شده، یادآور شد: در این عملیات نیروهای پیاده نیز وارد منطقه شده و همچنین سامانه گنبدآهنین هک شد که نشان از یک اراده قوی پشت این عملیات است.

وی با اشاره به اینکه تحولات اخیر منطقه باعث شده تا موضوع اوکراین و روسیه از اولویت یکم جهانی خارج بشود، اذعان کرد: قضیه جنگ اوکران در یک سال گذشته با روسیه نزدیک به ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد دلار برای غرب هزینه داشته است و در این بین چقدر برای خود روسیه هزینه بر بوده بماند.

هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است

بیگی با تاکید بر تفکر در امور منطقه خاطرنشان کرد: در یک سال و نیم اخیر همسایه شمالی ما به تحریک اسرائیل هر موقع توانسته برای ما خط و نشان می‌کشید تا ما صبرمان را از دست بدهیم و واکنش فیزیکی انجام بدهیم تا بهانه‌ای برای حمایت دیگر کشورهای مخالفمان از این کشور همسایه شود تا پای ایران را به ماجرا کشیده و جنگ پنج و ۶ ساله بوجود آورند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی جنگ را به خانه اسرائیل کشانده است، اظهار کرد: حتماً این قضیه ادامه خواهد داشت و محدود به حماس و غزه نخواهد بود و از پیامدهای این قضیه می‌توان به تغییر هندسه قدرت جهانی اشاره کرد، هندسه‌ای که غرب در قضیه اوکراین تدارک دیده بود دوگانه غرب و روسیه بود ولی الان دوگانه اسلام و غیر اسلام در حال پی ریزی است.

وی افزود: قلب مردم ایران با آرمان‌های مردم فلسطین عجین بوده و خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.