8

بخشداران از حالت روزمرگی خارج شوند

  • کد خبر : 62827
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
بخشداران از حالت روزمرگی خارج شوند
مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواست، درگیر مسائل و امور روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند.

به گزارش تبریزمن، حسن حقیقیان صبح امروز در چهارمین نشست منطقه‌ای بخشداران و معاونان فرمانداری‌های شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، مراغه، عجب‌شیر، ملکان و لیلان که به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد، اظهار کرد: با تدابیر رئیس جمهور و دولت شاهد یک دیپلماسی فعال و قوی در عرصه بین‌المللی هستیم و ایران اسلامی در حال برقراری ارتباط با تمام دنیاست و دشمن از این تحرک و پویایی جمهوری اسلامی نگران است و قطعاً توطئه‌های دشمنان چندین برابر خواهد شد.

بخشداران از حالت روزمرگی خارج شوند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم با امنیت بالا و مشارکت حداکثری در کشور و سطح استان هستیم، از بخشداران و معاونان فرمانداری ها خواست درگیر مسائل و امور روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند و این امر میسر نمی‌شود مگر با حضور در بین مردم.

این گزارش حاکی است، در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش‌های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.

همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید به‌عمل آوردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.