6

نصیرزاده: بازی تراکتور با استقلال را به حاشیه نبرید

  • کد خبر : 62838
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نصیرزاده: بازی تراکتور با استقلال را به حاشیه نبرید
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: بخشی از صحبت‌های خمز خوب ترجمه نشده و این دلیلی نمی شود که این بازی را به حاشیه کشاند.

به گزارش تبریزمن، هوشنگ نصیرزاده درمورد اظهارات پاکو خمز قبل از بازی با استقلال که منجر به صدور بیانیه از طرف آبی‌پوشان و در ادامه واکنش تراکتور شد، اظهار داشت: باشگاهی هستیم که ابدا بیانیه نمی‌دهیم و وارد حاشیه نمی‌شویم. پاکو خمز هم از فصل پیش تا الان مطلقا درمورد داوری حرف نزد و این ظرفیت اروپایی‌اش را می‌رساند.

وی ادامه داد: از انجاییکه در کشور ما هر اتفاقی می‌افتد، می‌خواهند به داوری ربط بدهند و این جو خیلی سنگین شده خمز نیز چند مصاحبه را خوانده و دیده بود اینجا چنین کارهایی می‌کنند‌. امروز هم با خودش صحبت کردم و گفت بخشی از صحبت‌های مرا به خوبی ترجمه نکردند‌‌. گفته است اصلا منظورش این نبود که سوت به ضرر ما است بلکه اگر اتفاق خاصی درمورد داوری نیفتد، پیروز از زمین بیرون می‌آییم. با این وجود مترجم مسائلی را منتقل کرده که سبب ایجاد سوء تعبیر شد.

مدیرعامل تراکتور عنوان کرد: بیانیه چند کار می‌کند. تا جایی برخی مواقع به هوادار دروغ می‌گوید و توجیه غیر متعارف درست می‌کند. گاهی مواقع هم به مخاطب توهین می‌شود. معنی بیانیه چیست؟ یعنی برخی مواقع که نمی‌توانید حرفتان را داخل سیستم بزنید، به این شکل حرف می‌زنید.

نصیرزاده درمورد درخواست استقلال از فدراسیون فوتبال برای ورود به صحبت‌های خمز، عنوان کرد: منظورشان این است فردا بازی داریم‌ و مربی تراکتور حرفی زده است. به همین دلیل بگویید او روی نیمکت ننشیند تا به نفع ما شود‌. نمی‌دانم این کار چه معنی دارد‌‌. خود سرمربی استقلال امروز از خمز تعریف کرده و گفته تراکتور تیم باکیفیتی است‌.  حتی خودم امروز عصر  درمورد بلیت فروشی با علی خطیر صحبت کردم. ارتباط خوب و صمیمانه‌ای بین مدیریت باشگاه ما با استقلال و پرسپولیس است. تعجب می‌کنم ناگهان یک نفر پیدا می‌شود و بیانیه می‌دهد.  مشخص نیست این بیانیه‌نویس از کدام قاعده تبعیت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از این بیانیه‌ها با خطیر حرف زد، گفت: اصلا صحبت نکردیم. با خطیر و نکونام مشکلی نداریم اما ظاهرا برخی تصور می‌کنند می‌توانند یک چیزی صادر کنند‌‌. مربی ما تاکنون درمورد داوری یک کلمه هم حرف نزده است.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به این موضوع که به هر حال مترجم خود باشگاه صحبت‌های خمز را ترجمه کرده است، عنوان کرد: با او و خود خمز صحبت کردم. سرمربی تراکتور هم تاکید کرد منظورش این بود اگر از جانب داوری اتفاق خاصی رخ ندهد، ما پیروز می‌شویم‌. این حرف را به مسائل دیگری موکول کردند‌. خمز راست می‌گوید. زیرا ابدا هیچ وقت درمورد داوری حرف نزده است‌. بیانیه‌نویسی کار صحیح و درستی نیست. تاریخچه این کار نشان می‌دهد در نهایت به طرف عذرخواهی و مسائلی از این دست می‌رویم.

نصیرزاده در خصوص اینکه “خارج از زمین رقم می‌خورد” جمله‌ای است که خمز گفته و آیا این حرف را تایید می‌کند، توضیح داد: خیر‌‌ . چنین جمله‌ای اصلا در صحبت‌های خمز وجود نداشت. هرکس صحبت‌های او را بخواند، یک تیتر برای خودش انتخاب کرده و تلقی خودش را نوشته است. اصلا چنین چیزی نگفته و اولین بار است چنین جمله‌ای می‌شنوم.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال می‌گوید روز جمعه سر کار بیایید‌ و یک یادداشتی بدهید تا درمورد خمز اتفاقی بیفتد. او در مصاحبه‌اش این مسائل را مطرح نکرده و منظورش هم داوری نیست. ما به زمین می‌رویم و ببریم یا ببازیم، روی توانمندی خودمان است‌.

مدیرعامل تراکتور گفت: ما هم مهارت کلامی و قدرت نگارشی داریم. می‌توانیم هم خوب بنویسیم و هم خوب حرف بزنیم اما برای به حاشیه نرفتن تیم‌مان بیانیه نمی‌نویسیم. نمی‌خواهیم هواداران خود را فریب بدهیم. خواهش می‌کنم فارغ از مسئله مربوط به خمز، بیانیه‌نویسی را متوقف کنند زیرا موضوعات را به حاشیه می‌برد‌. ما می‌توانیم خیلی بهتر بنویسیم اما هیچ وقت این کار را نمی‌کنیم. الان هم مجبور شدیم بیانیه بنویسیم و فقط می‌خواستیم بگوییم مقداری آرامش خود را حفظ کنید‌. اجازه بدهید نتایج در زمین رقم بخورد‌. خواستیم از تنش جلوگیری کنیم. ادبیان بیانیه تراکتور به این شکل است‌.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.