5

واکنش بازیکنان تراکتور به سخنان کاپیتان این تیم

  • کد خبر : 62949
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
واکنش بازیکنان تراکتور به سخنان کاپیتان این تیم
بازیکنان تیم تراکتور با استوری کردن عکس کاپیتان تیم، از صحبت‌های بعد از بازی وی حمایت کردند.

به گزارش تبریزمن، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور با ۲ گل فولاد خوزستان را مغلوب کرد.

بعد از بازی شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم تراکتور در بین خبرنگاران از عملکرد هواداران این تیم خصوصا در تمرین این تیم انتقاد کرد.

وی در ابتدا گفت: به خاطر بازی در تیم ملی و مسیر طولانی برگشت و یک جلسه ریکاوری، قرار نبود در این بازی در ترکیب تیم تراکتور قرار گیرد و به خاطر تماشاگران حاضر به حضور در میدان شده است.

شجاع افزود: استرس در بین بازیکنان به خاطر انتقاد تماشاگران مشهود است، هواداران اگر می‌گویند عاشق تراکتور هستند پس پایش هم باید بایستند. بازیکنان در ۱۰ دقیقه اول بازی استرس دارند. ما هواداران را دوست داریم. فکر نکنند کم کاری می‌شود.

بازیکن تیم ملی کشور تصریح کرد: در طول ۱۵ سال بازیکنی خود چنین جوی را ندیده و از تماشاگران تراکتور گله مند هستم. محمد حسینی قبل از گل (هو ) می‌شود اما بعد از گل تشویق! این چه حمایتی است؟ من پشت بازیکن تیمم هستم. الان استرس هزار و یک چیز را دارم‌. حتی یک بازیکن هم در رختکن خوشحال نبود، چون خوشحالی در استادیوم ندیدیم. تماشاگران منتطر بودند ما را (هو ) کنند و این باعث ایجاد استرس در بازیکنان شده است.

شجاع ادامه داد: خمز، فنی‌ترین مربی فوتبال ایران است و من به عنوان کاپیتان نزدیک‌ترین بازیکن به وی هستم و اینکه عنوان می‌شود بازیکنی می‌خواهد خمز در تراکتور نباشد، درست نیست.

وی در خاتمه عنوان کرد: در برد همه از تیم حمایت می‌کند، مهم این است که در باخت از تیم تراکتور حمایت شود و این انتظار ما بازیکنان از تماشاگران است.

بعد از این مصاحبه بازیکنان تیم تراکتور با استوری کردن عکس شجاع خلیل‌زاده در اینستاگرام، از صحبت‌های کاپیتان تیم حمایت کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.