4
پس از انداختن رای به صندوق؛

رهبر انقلاب: با شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید کنید

  • کد خبر : 63150
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
رهبر انقلاب: با شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید کنید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: ملت عزیز ما بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، به ایران است.

به گزارش تبریزمن، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در همان لحظات اولیه آغاز رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از صد خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رای خود به صندوق، دو توصیه به ملت ایران کردند، اول؛ در کارهای نیک پیشی بگیرید و در اولین ساعات رای خود را به صندوق‌ها بیاندازید و دوم؛ در همه حوزه‌ها به همان تعدادی که لازم است رای بدهید و نه کمتر.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خطاب به ملت ایران افزودند: بدانید امروز چشم بسیاری از مردم و افراد دارای جایگاه سیاسی در دنیا به ایران دوخته شده است، پس دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.

رهبر انقلاب اسلامی هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره کسانی که هنوز برای حضور در انتخابات مردد هستند، به شعری از حافظ شاعر بزرگ ایرانی اشاره کردند و گفتند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

ایشان از خداوند متعال مسئلت کردند که روز انتخابات، روز مبارکی برای ملت ایران باشد و انتخابات به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.