2

توانمندسازی نیازمندان در صدر خدمات قرار گیرد

  • کد خبر : 63276
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
توانمندسازی نیازمندان در صدر خدمات قرار گیرد
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توانمندسازی نیازمندان گفت: ممحض شدن بر امر اشتغال نیازمندان، هم موجب رشد اقتصادی جامعه شده و هم نیازمندان را توانمند می سازد.
به گزارش تبریزمن، مالک رحمتی امروز در دیدار با جمعی از امدادگران، خیرین، کارآفرینان و نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار داشت: خدمت به فقرا و ایتام توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و این توفیق را باید قدر دانست.
وی با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است، افزود: نهادهایی که به دستور امام راحل تاسیس شد،عمدتا برای گره گشایی از مردم بود. استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: اندیشه مقام معظم رهبری نیز به تاسی از امام بزرگوار، تاکید بر محرومیت زدایی از اقشار مردم دارد.رحمتی با قدردانی از همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد برای مباره با فقر گفت: با بودجه دولتی، محرومیت زدایی محقق نمی شود، دولت باید زیرساخت های توسعه متوازن و عدالت اقتصادی را فراهم کند که در دولت سیزدهم نسبت به این مساله اهتمام جدی وجود دارد.
وی ادامه داد: فرهنگ احسان و کمک به نیازمندان باید توسط نهادهای مردمی مدیریت شود و گره های مردم به دست مردم باز شود. رحمتی تاکید کرد: گروه های مردمی در کمک رسانی به نیازمندان باید حفظ عزت نفس و کرامت انسانی آنها را مورد توجه جدی قرار دهند. استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توانمندسازی نیازمندان گفت: ممحض شدن بر امر اشتغال نیازمندان، هم موجب رشد اقتصادی جامعه شده و هم نیازمندان را توانمند می سازد.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.