3
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

توجه به رفاه بازنشستگان ضروری است

  • کد خبر : 63314
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
توجه به رفاه بازنشستگان ضروری است
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی لزوم توجه به رفاه بازنشستگان را ضروری خواند و گفت: بازنشستگان انسان های کوشا و زحمت کشی هستند که زمانی در سازمان های مختلف کار کرده‌اند.

به گزارش تبریزمن، تراب محمدی در جلسه شورای سالمندان با اشاره به برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند افزود: علی رغم بمباران تبلیغاتی دشمن، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همه آنها را بی اثر کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ایران کشوری است که در آن هیچ گونه محدودیتی برای شرکت در انتخابات وجود ندارد و و مردم کاملاً با اختیار خود در این رویداد مهم شرکت می‌کنند.

محمدی افزود: انتخابات امسال در سلامت کامل برگزار شد؛ سیستم انتخاباتی ایران به نحوی است که در آن امکان تقلب وجود ندارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بازنشستگان را سرمایه‌های اجتماعی خواند و اظهار داشت: سازمان‌ها و نهاد برای اقدامات حمایتی به ویژه بیمه تکمیلی آنها تدابیر لازم را انجام دهند.

محمد تاکید کرد: دستگاه‌های استانی با تعامل و پیگیری‌های لازم از طریق وزارت خانه‌های خود، موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها را پیگیری کرده و مسیر را برای سایرین هموار نمایند.

وی به لزوم توجه به رفاه بازنشستگان را ضروری خواند و گفت: بازنشستگان انسان‌های کوشا و زحمت کشی هستند که زمانی در سازمان‌های مختلف کار کرده و زحمات زیادی را متحمل شده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار در پایان تاکید کرد: انتظارات دستگاه‌های این است که برای آینده بازنشستگان خود برنامه ریزی لازم را انجام دهند و ما نیز در مجموعه استاندری حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.