4
استاندار آذربایجان شرقی:

نسخه علاج آذربایجان شرقی توسعه متوازن است

  • کد خبر : 63422
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
نسخه علاج آذربایجان شرقی توسعه متوازن است
استاندار آذربایجان آذربایجان گفت: نسخه علاج استان توسعه متوازن است و باید مشکلات استان را اولویت بندی کنیم.

به گزارش تبریزمن، مالک رحمتی روز یکشنبه در نشستی با منتخبان استان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه نسخه علاج استان، توسعه متوازن است و همه مناطق آن باید به طور متوازن توسعه یابد، افزود: باید مشکلات استان را اولویت بندی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با تکیه صرف بر منابع دولتی توسعه اتفاق نمی‌افتد و بخش خصوصی در این زمینه تعیین کننده است.

رحمتی با تاکید بر اینکه منتخبان مردم استان در مجلس دوازدهم باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور جدی داشته باشند، افزود: اصل ریل گذاری توسعه در مجلس است و هر چقدر هماهنگی دولت و مجلس بالاتر باشد، درصد تحقق اهداف توسعه بیشتر خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه کمک کنند که مردم مانند دوره اول در دوره دوم نیز در پای صندوق‌های رأی حضور پرشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در انتخابات ۱۱ اسفند رقابت واقعی در همه حوزه‌های انتخابیه بین اغلب جریان‌های سیاسی وجود داشت، گفت: به لطف خدا امنیت خوبی هم در برگزاری انتخابات حاکم بود، به گونه‌ای که افزون بر ۲۰ هزار نفر مسؤولیت امنیت انتخابات را بر عهده داشتند.

رحمتی یادآوری کرد: یک هزار و ۳۲۳ نامزد انتخابات در سطح استان داشتیم که ۷۰۴ نفر از آنها تأیید صلاحیت شدند و در نهایت ۵۱۰ نفر از این تعداد وارد رقابت شدند.

وی با قدردانی از گروه‌های سیاسی که با ارائه لیست‌های مختلف و برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها، زمینه ساز مشارکت حداکثری شدند، ادامه داد: هواداران نامزدهای انتخاباتی هم با عشق و انگیزه و تلاش شبانه روزی باعث آشنایی بیشتر مردم با آنان شدند.

رحمتی از مردم همیشه در صحنه استان نیز قدردانی کرد که با حضور پرشورشان در پای صندوق‌های رأی، مشارکت بالایی را رقم زدند.

وی بیان کرد: مردم با عشق و علاقه‌ای که به نظام و انقلاب دارند، حضور در پای صندوق رأی را وسیله تسویه حساب نمی‌دانند و معتقدند که هر رأی، تیری بر چشم دشمنان است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مشارکت در شهرستان‌های استان بالای ۵۰ درصد بود، افزود: در مجموع باید به دستان مردم بوسه زد که با همه مشکلات در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و اراده خود را بر سرنوشت کشور حاکم کردند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بانوان در ابعاد مختلف حیات اجتماعی جامعه ایران ادامه داد: از ۵۱۰ نفری که در انتخابات مجلس دوازدهم در استان رقابت کردند ۴۴ نفر را بانوان تشکیل می‌دادند که ۲ نفرشان به مجلس راه یافتند؛ این نشان می‌دهد که در جامعه ما بانوان دوشادوش مردان در جامعه تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۲۰ هزار نفر زیر ۲۰ سال در استان در انتخابات اسفند ماه رأی دادند که نشانه پویایی سیاسی قشر نوجوان استان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.