3
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مساجد باید در برنامه های ماه رمضان راهبری کنند

  • کد خبر : 63517
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
مساجد باید در برنامه های ماه رمضان راهبری کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مساجد محور فعالیت‌های تبلیغی رمضان باشند و راهبری کنند.

به گزارش تبریزمن، آیت الله سیدمحمد علی آل هاشم شامگاه دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در سالن همایش مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با اشاره به اهمیت تبلیغ و فضائل ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: روحانیون باید مساجد را محور فعالیت‌های تبلیغی، مرکز وحدت و قرارگاه خدمات مختلف به مردم کنند.

وی تاکید کرد: مساجد همواره در تاریخ اسلام مورد تاکید بوده و محور و پایگاه اصلی شکل گیری وقایع مهم اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده و اکنون در ماه مبارک رمضان نیز باید کانون پرورش جوانان انقلابی و مسجدی شود.

وی با اشاره به اینکه اسلام دین تبیین بوده و بر اساس این شریعت تبلیغ اساس دین به شمار می‌رود، اظهار کرد: تبلیغ دین در ماه رمضان وظیفه اصلی روحانیت بوده زیرا اسلام دین تبلیغ و تبیین خوبی هاست.

امام جمعه تبریز گفت: روحانیت باید همیشه در صحنه بوده و احکام اسلامی را در سطح جامعه تبلیغ کنند زیرا تبلیغ برای زنده کردن و توسعه احکام اسلامی ضروری است.

وی همچنین مساجد را امن ترین و سالم‌ترین اماکن برای انجام رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب سالم‌ترین و پاک‌ترین صندوق‌های رأی گیری در همین مساجد بوده است.

آیت الله آل هاشم در ادامه با تاکید بر سلامت کامل سایر محل‌های رأی گیری افزود: مساجد قداست و جایگاه خاصی برای مردم دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.