3
استاندار آذربایجان شرقی:

پروژه‌های تحولی سال ۱۴۰۳ هر دستگاه معین شود

  • کد خبر : 63590
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
پروژه‌های تحولی سال ۱۴۰۳ هر دستگاه معین شود
استاندار آذربایجان شرقی گفت: پروژه های تحولی سال ۱۴۰۳ هر دستگاه معین شود و بعد از تصویب در شورای برنامه‌ریزی، نهایت تلاش در جهت اجرای به موقع این پروژه ها انجام شود.

به گزارش تبریزمن، مالک رحمتی عصر امروز سه شنبه در سیزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به ارائه برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان توسط تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در این برنامه باید به ادبیات مشترک برسیم تا شاهد تحقق اهداف پیش بینی شده باشیم.

وی افزود: لازم است به گذشته نظری افکنیم و با لحاظ ظرفیت‌ها، امکانات و محدودیت‌های موجود افق آینده را ترسیم کنیم.

رحمتی تصریح کرد: در برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان راه‌های رسیدن به هدف در قالب تعریف پروژه مشخص می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه لازم است پروژه‌های تحولی سال ۱۴۰۳ هر دستگاه معین شود و بعد از تصویب در شورای برنامه‌ریزی، نهایت تلاش در جهت اجرای به موقع این پروژه‌ها صورت گیرد، افزود: با کلیات و مسائل روزمره کاری نداریم بلکه جزئیات دقیق برنامه‌ها کاملاً باید ارائه شود.

رحمتی بر ضرورت تمرکز بر برنامه محوری تاکید و اضافه کرد: وضع موجود به هیچ وجه راضی کننده نیست؛ ابتدا باید برنامه‌ها مشخص شود و بر اساس همین برنامه‌ها به دنبال تأمین منابع مالی و بودجه باشیم.

وی سال اول دوره مدیریت را سال شناخت، سال دوم سال برنامه ریزی، سال سوم سال اجرا و سال چهارم را هم سال تثبیت و نتیجه گرفتن دانست.

در این جلسه سازمان جهادکشاورزی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ارائه برنامه عملیاتی و راهبردی توسعه استان در دستگاه متبوع پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.