2
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است

  • کد خبر : 63748
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی تمام راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

به گزارش تبریزمن، غلامرضا رسول زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در اجرای این عملیات ۳۳۴ تن مخلوط شن و نمک استفاده شده است، افزود: در زمان کنونی تمام راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان برف روبی در راه‌های ارتباطی اهر، آزادراه تبریز- زنجان، ورزقان، چاراویماق، سراب، کلیبر، هریس، مرند، مراغه و بستان آباد انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش برف روز گذشته، راهداران این اداره کل بیش از ۵۰۰ راه روستایی استان را برف روبی و به ۱۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

رسول زاده، ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی، بارش برف و باران در نقاط مختلف استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت بنابراین رانندگان و مسافران نوروزی برای تردد در جاده‌ها، موارد ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.

وی راه‌های زیر پوشش برف روبی آذربایجان شرقی را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر را ۳۸ نقطه اعلام کرد و یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استفاده از یک هزار و ۲۰۰ نیرو و ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و بکارگیری کلیه امکانات، در مسیرهای حوزه استحفاظی مستقر بوده و به رانندگان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: راهدارخانه‌های موجود در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان نیز برای ارائه خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها به امکانات مورد نیاز مجهز شده‌اند.

رسول زاده، افزود: تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روز آماده ارائه وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی به مسافران و کاربران جاده‌ها است و ترددکنندگان جاده‌ها همچنین می‌توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.