2

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد

  • کد خبر : 63775
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
دو هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و خانواده زندانیان استان آذربایجان‌شرقی توزیع شد.

به گزارش تبریزمن، آئین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی قبل از ظهر پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این آئین اظهار کرد: از حمایت‌های متولیان امر بخصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر وقدردانی می‌کنیم.

آیت الله آل هاشم یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری‌هایشان اقدامات ارزشمندی برای مستضعفان صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این آئین ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از عنایت های امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم و تولیت موقوفات خیر النسا آیت الله سید محمد تقی آل هاشم به جهت حضور در این رویداد که چند سالی است برگزار می‌شود کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می‌گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده‌های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

ارزش ریالی هر بسته حدوداً یک میلیون تومان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته‌ها حدوداً یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه‌های ذیربط قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

لازم به توضیح است طی این آئین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=63775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.