4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

شرکت توزیع برق تبریز ۱۳۰ میلیارد تومان طرح اجرا کرد

  • کد خبر : 10203
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
شرکت توزیع برق تبریز ۱۳۰ میلیارد تومان طرح اجرا کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهره‌برداری ۲ هزار و ۱۱۲ طرح با بیش از ۱۳۰میلیارد تومان توسط این نهاد در سالجاری در محدوده‌ تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا، عادل کاظمی در تشریح پروژه‌های بهره‌برداری شده شرکت توزیع برق تبریز افزود: در این مدت یکهزار و ۳۹۷ پروژه با اعتباری افزون بر ۷۸ میلیارد تومان در حوزه‌ تامین برق، ۴۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در حوزه‌ی اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های شهری و روستایی و ۱۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در حوزه‌ی طرح‌های کاهش تلفات به اجرا در آمده است.
وی ادامه داد: در این مدت ۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حوزه ایجاد قدرت مانور، هشت پروژه با اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان در راستای توسعه‌ فیدرهای جدید و ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان نیز به منظور توسعه و بهبود سیستم‌های روشنایی معابر در شرکت توزیع برق تبریز اجرا شده است.
وی از اجرای ۲۷ پروژه‌ی تعویض کنتور با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در راستای اهداف پویش هر هفته _الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسیده‌اند.
شرکت توزیع برق تبریز با دربرگیری شهرهای تبریز، اسکو و آذرشهر بیش از یک میلیون مشترک دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=10203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.