9
عضو شورای شهر اورمیه:

ارومیه بدون شهردار اداره می‌شود

  • کد خبر : 12527
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
ارومیه بدون شهردار اداره می‌شود
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به دستگیری شهردار ارومیه در روز دوشنبه هفته گذشته گفت: این کلانشهر هم اینک شهردار ندارد و این موضوع می‌تواند در اداره مجموعه مدیریت شهری مشکل ساز باشد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایرنا محمدرضا علیزاده امامزاده در رابطه با چرایی معرفی نکردن سرپرست به جای شهردار ارومیه، اظهار داشت: اکثریت شورای شهر احساس می‌کند که شهردار به دلیل اینکه در بازداشت موقت است، بازخواهد گشت.

وی با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر واگذاری موقت اختیارات شهردار ارومیه به قائم مقام وی، بیان کرد: طبق قانون، شهردار باید طی نامه‌ای اختیارات خود را به یکی از زیرمجموعه‌های خود واگذار می‌کرد که این امر اتفاق نیفتاده است؛ هم اکنون نیز قائم مقام شهرداری ارومیه با وجود مصوبه شورا نمی‌تواند در مسائل مالی مجموعه مدیریت شهری تصمیم بگیرد و اقدامات وی در حد معاونت شهرسازی خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بخشی از سخنان یکی از مدیران مجموعه شهرداری ارومیه در نشست روز سه شنبه هفته گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه، افزود: در آن نشست به معرفی سرپرست و برکناری شهردار اشاره شد که اکثریت شورا زیر بار نرفت.

علیزاده امام زاده افزود: امروز شنبه نیز بعید به نظر می‌رسد که شورا در برکناری شهردار بازداشت شده ارومیه به نتیجه برسد.

پس از بازداشت چندین شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری در ۲ ماه گذشته، دوشنبه هفته گذشته شهردار ارومیه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

ارومیه بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار هکتار مساحت دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=12527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.